Gå til innhold

etter fødsel -problemer baaak

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter fødselen har jeg problemer med å kjenne forskjell på en fis og bæsj. Hender jeg tror jeg bare må fise, også viser det seg at nei..måtte visst bæsje litt.

Sorry ekle detaljer, men er det andre som har opplevd lignende??

revnet nesten bak til endetarm.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kan nevne det for legen din,kan hende du har fått tøyd musklene for mye.Og da kan det hende det må en liten opperasjon til.og da bli det stramma opp både foran og bak.Så et program om det for noen uker siden ,hun dama hadde samme problemet.Gå til legen du.

Lykke til :-)

Skrevet

Jeg revnet ikke, men tror selv jeg fikk en liten nerveskade baki der. Jeg hadde nemlig store smerter der ved hver eneste ri, selv MED epidural. Jeg kjente ikke mye til riene, men den "kniven" som sto oppi baken kjente jeg like sterkt fra rien begynte til den sluttet. Alle riene var slik, helt til pressriene begynte. Da kan jeg ikke huske at jeg kjente det lenger.

Problemene var verst det første året etter fødselen, men har bedret seg mye nå. Og det skjedde ikke uhell hver dag, men innimellom. Nå går det lenge mellom hver gang, kanskje måneder. Så jeg regner med jeg er på bedringens vei, og snart bra:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...