mai^prinsessa Skrevet 5. mai 2009 #1 Skrevet 5. mai 2009 Denne setningen får jeg høre HVER dag, og et par ganger til dagen også.. Men, det jeg har mest lyst å svare da, det er: Det jeg faktisk er mest lei av er folk som maser om om ikke jeg er lei.. Jeg er SÅ lei av å høre det.. Og nei, jeg er ikke lei av å gå gravid.. Noen dager er det tungt, men jeg er faktisk ikke lei for det... Har litt over 4 uker til termin... Er det bare meg eller? Hehe..
cessam Skrevet 5. mai 2009 #2 Skrevet 5. mai 2009 sikkert ikke bare deg, men jeg føler meg ganske sliten og lei av den store magen...det betyr jo ikke at jeg ikke vil ha barnet mitt..men gleder meg til å få kroppen tilbake...har tre barn fra før av så det gjør jo sitt, jeg har 7 uker til termin...deilig at du ikke er lei da det må jo være godt
majsen81 Skrevet 5. mai 2009 #3 Skrevet 5. mai 2009 Jeg var drittlei av å være gravid frem til jeg gikk ut i permisjon, nå er det bare kos, for nå gjør jeg jo alt i mitt eget tempo og slipper også spørsmål fra alle hver eneste dag.. Selvfølgelig blir det godt å bli ferdig, og ikke minst møte den lille som bor inne i magen, men hun kommer snart:) Har 2 1/2 uke til termin og venter i spenning på at noe snart skal skje:)
mai^prinsessa Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. mai 2009 Skjønner godt at du er lei.. Med tre barn må det være ganske slitsomt å være gravid.. Jeg gleder meg også til å få kroppen min tilbake, og irriterer meg over den store magen til tider.. Men det virker på folk som at vi høygravide SKAL være lei i slutten.. Men er man da lei, så trenger man da vel ikke å bli påmint det hele tiden heller?
cessam Skrevet 5. mai 2009 #5 Skrevet 5. mai 2009 Det er sant, men tror ikke vi får gjort så mye med det selv om det kan være litt irriterende...det er det samme som andre kommentarer man ofte får når man er gravid som feks nå var du stoor eller at andre kommer å tar på magen din uten at de blir bedt om det..det er vel bare noe vi må godta vi er vel sånn kanskje alle man når noen er gravide?
Sørlandsbaby09 Skrevet 5. mai 2009 #6 Skrevet 5. mai 2009 Tror du har rett i at mange tar det som en selvfølge at gravide er lei på slutten - uten at det hjelper at folk påpeker det hele tiden. Selv er jeg MØKK LEI!!!!!!!!!!! Har vært det siden 7. mnd egentlig. Og nå er det hele 6 uker igjen til termin. For min del går det på at jeg vil ha kroppen min tilbake - slippe å puste som en hval av å gå trapper i et par etasjer osv..
Sofapute Skrevet 5. mai 2009 #7 Skrevet 5. mai 2009 Tror at de fleste er vant til at høygravide svarer "jeg er så lei" når de blir spurt om at det går bra, at de rett og slett kommer dem i forkjøpet ved å spørre "er du lei"? hehe Er nok ikke vondt ment i det hele, men når spørsmålet kommer så ofte så kan vi gravide bli irriterte vet du Jeg har 7 uker igjen og er slettes ikke lei. Synes at tiden går for fort, og storkoser meg denne gangen Så når folk spør meg om jeg er lei, så svarer jeg bare at nei, jeg stoooorkoser meg! å da sier alle, å? så bra da! det er jo supert )
eplepeple Skrevet 5. mai 2009 #8 Skrevet 5. mai 2009 Jaaaa, er drittlei av å høre den setningen....tror mange har vært negative til å være høygravide siden de kan tillate seg å spørre om dette gang på gang. Selvfølgelig er noen dager tunge, men alt i alt er det ikke så ille å være høygravid. har 11 dager til termin. Syntes de 3 første månedene var langt værre )
Lillemus&mamma'n Skrevet 5. mai 2009 #9 Skrevet 5. mai 2009 Ja, den er vi lei av å høre, ja! Også er jeg lei av de dårlig skjulte masemeldingene på mobilen fra tanter og perifere venninner. Har lagt beskjed på face book, jeg nå, om at jeg ikke kommer til å svare på en eneste melding før baby er født!
Snuppa & llillebror Skrevet 5. mai 2009 #10 Skrevet 5. mai 2009 Jeg er ikke lei...skulle faktisk nesten ønske at flere skjønte hvor sinnsykt jævlig lei jeg er!!!
charlotte27 Skrevet 5. mai 2009 #11 Skrevet 5. mai 2009 Jeg er møkk lei av å være gravid, vill ha ut den lille prinsessa nå.. hehe.. jeg har 2 barn fra før av, så skal bli godt å få at litt energi, å ikke minst se den lille bebisen.. har ul termin om 25 dager og mens termin om 9 dager...
såpebobledama Skrevet 5. mai 2009 #12 Skrevet 5. mai 2009 Jeg er lei av at folk spør hver jævla dag om jeg er lei,og om det har skjedd noe. Spesielt siden jeg har sagt til dem hver dag,de siste tre månedene at jeg SIER IFRA hvis det skjer noe.
Vannmann35 Skrevet 5. mai 2009 #13 Skrevet 5. mai 2009 Har litt over 3 uker til termin, og jeg er heller ikke lei i form av at jeg føler meg sliten eller noe - men jeg gleder meg til den lille kommer og tenker det skal bli godt å få det overstått!
Månefeen ♥ Skrevet 5. mai 2009 #14 Skrevet 5. mai 2009 Får høre det jeg også.. er kjempe lei de sprørsmålene og over hodet ikke lei av å være gravid! Får en del meldinger på mobilen og facebook; "har det skjedd noe?" "skjer det noe snart?" "noe på gang eller?" Mange ganger gidder jeg ikke svare tilbake.. Er hele 11 dager til termin, har god tid jeg! Kommer vel kanskje til å gå litt over termin også. Det er så enkelt for andre å mase, men jeg blir sliten og litt oppgitt. Går her å venter å koser meg med magen så lenge jeg kan.. skjønner de ikke at det er "værst" for meg som går her å venter, og at de kan la være å mase? Hva skal jeg isåfall svare... "ja babyen kommer om 32t, 15min og 3sek!" ?
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 5. mai 2009 #15 Skrevet 5. mai 2009 Det er absolutt ikke bare deg. Jeg har to uker til termin og koser meg. Har ingen hast med å få ho ut. Gleder meg selvfølgelig veldig, men ho kommer når ho er klar. Jeg er LEI av å høre om alle plagene jeg kommer til å få. Kramper, vann, hovent tryne, spark i ribbena og blære osv. Jeg har til nå ikke merket noe av dette bare litt vann som ikke plager meg i det hele tatt. Jeg er i fantastisk god form, er ikke det lov eller??? Kan bli litt overgitt. He he;-)))
Ooops I did it AGAIN Skrevet 6. mai 2009 #16 Skrevet 6. mai 2009 Jeg koser meg med graviditeten, med alle sine plager:-) Er mulig dette er siste gang, så da må jeg bare kjenne godt etter hvordan det er. Så, jeg er ikke lei, men gleder meg til å møte nurket i magen:) 6 uker til termin. Synes egentlig det er litt urettferdig å bli irritert på folk som spør om ting skjer eller om en er lei. De aller fleste som spør har vært i samme situasjon og vet hvordan det er. I tillegg aner jo ikke de at "alle andre" spør om det samme..
Moni*gull09*gullgutt11 Skrevet 6. mai 2009 #17 Skrevet 6. mai 2009 Er ikke lei av å VÆRE gravid ...synes bare det er litt kjedelig at jeg ikke er like rask og snar som før...Helt prosjekt å legge seg til rette på sofaen og kose med sambo, kan ikke være med på lange kveldsturer, er bare ikke like mobil som før. Man blir kanskje litt usosial! I tillegg har jeg en mistanke om at nattesøvnen ikke blir heeelt den samme framover. Og DET liker jeg ikke! Har aldri hatt søvnproblemer :0 Ellers er det ei herlig tid å være høygravid på, fin temperatur ute, noen dager inne og stulle og gjøre klart, andre dager ute og sole seg litt. Hører på radio på dagen og glaner på tv og serier/filmer på kvelden. Hvile så masse en vil - for de som ikke har flere småttiser i huset, da. Lykke til alle sammen )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå