Zitro Skrevet 5. mai 2009 #1 Skrevet 5. mai 2009 ... start ikke dagen på 100g sjokolade + potetgull! Steike å vondt i magen jeg har... he, he... :-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 5. mai 2009 #3 Skrevet 5. mai 2009 Var godt så lenge det varte da:-)) Ellers bør du kanskje forsøke med havregrynsgrøt, med litt rosiner og hasselnøtter i.
Zitro Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. mai 2009 Ja, var kjempegodt! Tror jeg tester noe annet i morgen... he, he... Farlig med hjemmekontor - blir fort mye usunt som blir stappa i munnen... ;-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 5. mai 2009 #5 Skrevet 5. mai 2009 Nei.... det vet jeg iiiiingenting om...... "plystre"...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå