snuppis74. 3.IVFuke51 ♥ ♥ Skrevet 5. mai 2009 #1 Skrevet 5. mai 2009 Jeg er ofte innom her for å lese litt om hvordan det går med dere her inne.. Håper dere går en gravid sommer i møte alle sammen:) Jeg er nok tilbake her inne for fullt igjen etter sommeren! Sliter fortsatt med følelsene og psyken min etter MA for 2 uker siden(uke 8+2) etter vårt første IVF-forsøk. Dette er utrolig tøft! Har en super familie, venner og kollegaer som støtter meg og lytter til meg når jeg trenger å prate. Alle fikk vite hva vi har vært gjennom etter det ble oppdaget en MA. Jeg og min kjære mann greide ikke tanken på å bære denne sorgen alene..måtte dele det med noen...angrer ikke et sekund på det! Vi blir møtt med forståelse og full støtte av alle....og for min del er det en utrolig bra terapi å kunne snakke om dette til de jeg kjenner, for dette er jammen tøffe greier..... Gleder meg til sommerferie sammen med mannen min og vår skjønne prinsesse på snart 9 år:) Nytt forsøk til høsten. Skal ringe inn mensen(når den dukker opp igjen etter revisioen), og får da reservert plass igjen på Riksen. Denne gangen blir det ICSI. Må si jeg gleder meg til å begynne på igjen...vi SKAL lykkes denne gangen! Men jeg har mange triste stunder....tar lett til tårene..skulle liksom gå sommeren i møte med voksende mage..noe jeg har ønsket meg i mange mange år...men den gang ei..Det er dritvanskelig å se andre gravide akkurat nå..har en kjempesøt kollega som er gravid..stakar..hun er virkelig den som har vist forståelse og som jeg har prata mye med om dette. Hun har spurt masse om hele prosessen og føler virkelig med meg...står respekt av henne som har tatt initiativ til å prate med meg og sørge litt sammen med meg...det er det ikke alle som greier! ! Vil bare ønske dere alle her inne masse lykke til! Jeg følger med dere.....flere av dere som jeg "kjenner" fra før vøttø Er så godt å kunne dele tankene mine med dere her inne...dere vet virkelig hvordan jeg har det! Klem til dere alle sammen fra en som har det ganske tøft om dagen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå