Gå til innhold

Er dette status å ha?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

I helga ble jeg medlem av di rikes status symboler.Om noe uvillig så var jeg bare nødt å godta det.

Ble vekt kl 6 Søndag morgen av jentene mine.....Kjellern var full av vann,og jeg var den heldige eier av innendørs svømmebasseng.....=/

Hele gangen,bad,begynt å renne inn på to soverom,bod og et gjesterom..Lekasjen kom fra badet oppe,og det rant ned...Jeg vassa meg gjennom gangen og inn på badet nede.Viste seg at kloakken var tett,så det rant ikke ned heller,men samla seg opp.

Sum sumarium,jeg holdt på 10 timer å fikk hjelp av to stk etter 6 timer før jeg kunne sette på lånt fukttørker her.Om vi redder gulv aner jeg ikke.men det samles opp mindre vann nå,så det er håp.

Trenger jeg si jeg er utslitt,sint og fortvila???

Men som ei sa,pris deg lykkelig over å ikke ha konfirmasjon i helga du.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oioioi! Håper det bare er va, og ikke oe fra kloakke?

Skrevet

Uff og uff... vannlekasje er ikke gøy. Hadde det selv på et bad en gang... ikke gøy og kostet meg dyrt.

Håper det ordner seg, forstår godt du er utslitt, sint og fortivla....

Skrevet

Nei reven,hadde det vært kloakk hadde en viss kar måtte gjort det selv.

Var vann som strømma ned.

Nei,det er ikke gøy dette.Men nå er det bare å sette lit på at fukta trekkes ut og at skadene blir minimale.

Skrevet

Det skal liksom være noe hele tiden:=/ Ønsker deg lykke til med "tørka" di og håper skaden blir begrenset!!

Skrevet

Ja,dette tok knekken på meg egentlig....Nå er jeg ikke fult så optimistisk lengre,for det kommer mye vann i tørkern i løpet av en dag =(

Skrevet

Dette høres ikke noe kjekt ut. Spørs om ikke det må til en rørlegger?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...