~nr. 2 i magen Skrevet 5. mai 2009 #1 Skrevet 5. mai 2009 Noen som kan hjelpe med noen råd som faktisk fungerer? Har hatt en del leggkramper i det siste,og de kommer som regel på natten når jeg snur meg i senga.. Noen erfaringer?
megogdetretrolla Skrevet 5. mai 2009 #2 Skrevet 5. mai 2009 Spis en banan før du legger deg, det funket for meg fra begynnelsen av. Nå tar jeg kalsium tilskudd, tror også magnesiumtilskudd (?) skal hjelpe.
~nr. 2 i magen Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2009 Åh. Det har jeg ikke hørt før.. Verd å teste ut.. Har før bare fått tips om såpestykke i senga, ulltråd rundt ankelen osv..
Surfinia Skrevet 5. mai 2009 #4 Skrevet 5. mai 2009 Jeg hadde skikkelig problemer med leggkramper. Måtte nesten gå baklengs opp trapper og bakker (det hjelper nemlig) for å unngå disse krampene. Ble rådet av jordmor til å prøve magnesiumtilskudd. Kjøpte et magnesiumtilskudd med B-vitamin på helsekosten og krampene ble så godt som borte over natta. Mulig noe av effekten var psykisk siden det hjalp så raskt, men hvorfor det funka bryr jeg meg ikke om bare krampene er borte :-)
shabby Skrevet 5. mai 2009 #5 Skrevet 5. mai 2009 MAGNESIUM!!! Jeg hadde MASSE leggkramper i første sv.skap. I de to siste har jeg tatt magnesium daglig (pga premature rier), og ikke hatt en eneste leggkrampe. Anbefales!
♥ DAME Skrevet 5. mai 2009 #7 Skrevet 5. mai 2009 Sov med ullsokker på (må være ull) og få sambo til å massere leggene dine FØR du skal sove )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå