Sweet :-) Skrevet 5. mai 2009 #1 Skrevet 5. mai 2009 Dette har sikkert vært oppe ørten tusen ganger, men men... Jeg får nr.2 i desember, og har kun sportsvogn nå. Ho eldste er 2 år nå, og trenger ikke noe søskenvogn. Har sett litt på Simo duovogn!! Har nå MacLaren MX3, og ikke så veldig fornøyd egentli. Har lyst å ha ungen mot meg, litt demping, ikke alt for tung. Har stor bil, så ikke noe problem med plass! Kjøper gjerne brukt vogn, så tenker du på å selger ei om ett halv år el noe gi beskjed Hvilken har du?? Og hvorfor valgte du den??
Vinden blåser Skrevet 5. mai 2009 #2 Skrevet 5. mai 2009 Vi har Basson Roma og anbefaler den på høyt nivå! Det er en duovogn med 4 hjul. Baggen er stor så den kan brukes lenge. Det er lufthjul og demping i vognen som gjør at den er FANTASTISK å trille med!!!! Det er nesten som om vognen triller av seg selv..(den gjør det også om den står på uten bremse og det blåser...så husk bremsen) Den er rett og slett fantastisk!! Med følger også en stelleveske som er den beste jeg noen sinne har prøvd. Flere av vennene mine har gådd å kjøpt seg den etter å ha sett min. Under er det gitter så det er plass til bra mange poser og varer under vognen ;-) Hos oss var det intet alternativ. Den funker lige godt på asfalt som på fjellet. (ja vi har testet det ut) Den tåler vind og vær og ser bra ut.... :-D
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 5. mai 2009 #3 Skrevet 5. mai 2009 Vil anbefale den som kom best ut i test i foreldre og barn og tv2, Emmaljunga City Cross.. Vi har den, er den beste vogna jeg har trillet og jeg har prøvd noen, venter nr 4.. Til denne vogna kan du kjøpe bagdel, som du kan bruke den første tia, samt du kan sette på bilstolen til emmaljunga på understellet.. Ta en titt på denne linken : http://www.emmaljunga.se/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå