Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Tiden går så altfor fort! om knapt 2 uker skal jeg tilbake til jobb igjen og da har jeg vært hjemme i ett år.. skjønner ikke hvor tiden har blitt av jeg. I hvertfall sikkert at tiden flyr etter man har fått barn. Det skal bli litt godt å begynne på igjen, men samtidig veldig rart.. grugleder meg.. men føler fortsatt at jeg er litt i ammetåken enda.. litt småfjern og hukommelsen er ikke helt som før. Tullla har endelig begynt å sove godt om nettene, men for ikke lenge siden hadde hun hyppige oppvåkninger på natta. Utrolig slitsomt og man får faktisk dårlig hukommelse av kun 2-3 timer med søvn sammenhengende.. håper virkelig jeg "blir meg selv igjen" snart.. jaja d går vel bra..måtte bare få d ut!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper du greier å nyte tiden i jobb, og bare være deg selv:)

Jeg skal selv begynne å jobbe om fire korte måneder, når tjukken bare er ti mnd. Han skal gå tre dager i barnehagen og jeg skal være hjemme to dager i uken resten av barnehageåret. Hadde enda mannen min skulle vært hjemme når jeg begynner å jobbe, hadde jeg udelt gledet meg. Men siden han skal i barnehagen... Spennende og håper bare han trives.

Lykke til!

Skrevet

begynner om 2 mnd...å jeg gruer meg! arbeidsmiljøet har vist ikke blitt noe bedre etter at jeg gikk ut i permisjon:(

heldigvis skal pappan ha pappaperm i 6 uker og ferie i to før han begynner i barnehagen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...