Gå til innhold

Sovestilling i sengen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter her jeg, er ikke behagelig å ligge rett på ryggen. Ligger jeg helt over på siden sover jeg godt, men ligger i en stilling hele natten og er vond om øm i bekkenet når jeg våkner. Magen er stor og finner lissom ingen god måte å sove på. Kjenner magen presser på om jeg ligger rett på rygg, og får veldig halsbrann og sure oppstøt av det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bytter på mellom den ene og andre siden, gjerne med dyna mellom bena og som støtte for magen. Ligge på ryggen går ikke, da presser det på hovedpulsåren og jeg blir skikkelig uvel. Ikke lett å ligge komfortabelt mot slutten..

Skrevet

Jeg oxo varierer mellom sidene,,He he og løper på do.. hehe

Skrevet

Hihi... jeg også. Har nesten liggesår på sidene... :oP

Skrevet

Åh, kjenner meg igjen. Fra den ene side til den andre.. Er helt øm i lårene om morgene. - og i natt har jeg vært oppe å tissa 9 ganger. Slå den du!

Bare 28 dager igjen nå..

Skrevet

Jeg er 9 dager over trermin i dag, og jeg kan ikke ligge på høyre side lenger heller... Huff! Litt ensformig å kun ligge på venstre hofte... Hehe... Får trøste oss med at det ikke er for all fremtid damer!

Gjest Sauen er høygravid :-)
Skrevet

Jeg ligger i "stabilt sideleie" med pute mellom beina, alltid med høyre siden ned. Den høyre armen har jeg bak ryggen, for hvis den ligger "fremme" sovner den bare og det blir ubehagelig. Danderer med masse puter og dyner i alle ender, og bruker en halv evighet på å komme meg opp når jeg skal på do (sikkert hver halvtime...)

Hehe, ser sikkert morsom ut der jeg ligger=)

Gaviscon og titralac står klar til konsumering på nattbordet!

Skrevet

det er så deilig og se at jeg ikke er den eneste som romsterer rundt i senga om natten:p Våkner hver time frem til kl 08.00 når kjæresten min skal på jobb:p

Ligger på venstre side med dyne mellom beina,og armen under puta og oppetter veggen(den sovner hvis jeg har det rett frem)

Har også gavison på nattbordet,men nå som babyen har festet hodet sitt,har jeg ikke halsbrann lenger! Deiliiiig!! :D

Termin idag..! :o

Skrevet

Jeg har også en del smerter når jeg våkner fordi jeg ofte ligger i en stilling hele natten. Det nytter ikke å ligge på ryggen, kun på en av sidene. Men det hjalp meg utrolig mye å dytte en pute til å støtte opp under magen når jeg ligger på siden. Dette har jeg gjort ca uke 34, er nå i 38, og det hjelper fremdeles.

Skrevet

Jeg skulle likt å sett meg selv om natta!! :)

Jeg ligger på siden med pute mellom beina. Men jeg er veldig urolig, og snur meg OFTE! Og er OFTE på do!! Jeg plages med smerter i bekkenet, så hver gang jeg skal snu meg, så "letter" jeg fra madrassen og nærmest kaster meg rundt! Det er helt kunststykke å få med hele magen og puta og alt! Så jeg misunner ikke samboeren m in som våkner hver gang jeg snur på meg.. huff..

Men han er så snill, han sier ikke et ord han.. han sier bare at jeg er skjønn! :)

Skrevet

Dere er heldige som kan ligge på siden å sove.... Jeg blir helt ødelagt i bekkenet etter noen minutt, så den eneste måten jeg kan sove på er på ryggen- og det er langt fra behagelig. Jeg har bygget opp sengen endel og tipper meg bittelitt over på ene siden så går det på et vis. Men det er lenge siden jeg har hatt en god natts søvn.... Jaja "bare" en mnd igjen nå:)

Skrevet

Finn ei stor hard pute og putt mellom knærne, dette letter litt på ømheten i bekkenet.

Skrevet

Sover selv på MAGEN strak ut om natten! :o Hjelp! Snur meg automatisk over på magen...

Dette klarte jeg aldri da jeg fikk nr.1. Men derimot nå! Hjelp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...