Gå til innhold

Ultralydklinikken Lysaker


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat bestilt 3D ul der... Noen som har vært der? Erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

 

Der har jeg også bestilt time den 25.05.

Har ikke vært der før, men søsteren min og flere av venninnene hennes anbefalte den.

De holdt til i Sandvika frem til nyttår, så mulig at noen ikke vet at det er samme klinikken.

Han som tar ultralyden er visstnok en skikkelig artig fyr.

Skrevet

Hm, den har jeg aldri hørt om...Jobber på Lysaker så det hadde vært veldig praktisk å gå dit :-)

 

Hvor på Lysaker ligger den og har du evnt tlf nr dit ?

Skrevet

Jeg var der i går:)og er fornøyd.Ligger bilder og filmklipp på hjemmesiden min om noen vil se:)

 

www.charlottesbabyblogg.blogspot.com

Skrevet

Du kan gå inn på ultralydklinikken.no og se.

Ligger på Lysaker Torg 15 og tlf er 99 44 98 00

Skrevet

Jeg var der nå i morges og er kjempefornøyd. Fikk rundt 20 bilder og noen filmsnutter på DVD samt fire utskrifter. Og hyggelig lege :)

 

Det ligger rett ovenfor Posten oppe på lokket på Lysaker. Betalingsparkering utenfor eller 5 minutter å gå fra toget/buss. Kanskje litt lenger tid om du har gravidgange ;)

Skrevet

Så fint at dere har gode erfaringer eller har hørt godt om klinikken :) Fin babyside du har Charlotte, og nydelige bilder og klipp av prinsessa di! Da gleder jeg meg til 3D UL den 3. juni jeg!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...