Gå til innhold

Hipp hurra - ENDELIG

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter MA i september og masse tull trodde jeg aldri det skulle bli min tur, men idag kan jeg liste meg inn her. Jeg tror aldri jeg har vært så lykkelig i hele mitt liv. Nå gjelds det å ikke bekymre seg - har lovet meg selv at den dagen jeg stod med en postitiv test igjen skulle jeg glede meg over hver dag. Ikke rushe gjennom og bare håpe på at de tre første månedene går unna. Nå skal jeg glede meg og så håper jeg indelig at det går bra denne gangen. Ingen grunn til å tro noe annet. Men jeg er verdens lykkelgiste som endelig kan liste meg inn her. Tatt både billigtest i dag tidlig, og nå en cb. To strerke streker først og nå lyser GRAVID mot meg. Gud for en følelse! Jeg gleder meg vilt til å kose meg her ikke i 1. trimester med dere. Har fulgt med i et halvt år og vært sååååååå misunnelig. Jippi for dagen idag! Bare smil og lykke her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer såååå masse :)))

Jeg kom inn her i går :)) så er nytt for meg også :))

Jeg hadde SA i november, så vi tok en pause i prøvingen. Men klaffet heldigvis på 1pp denne gangen også, så nå får vi bare krysse fingrene og nyte tiden framover. :)

Skrevet

Hei på deg humblebie. Jeg har lovet meg selv å ikke henge inne på bim for mye, men idag er ALT lov. Jeg er bare så utrolig i skyene. Gleder meg sånn til å fortelle det hjemme - han kommer til å bli overlykkelig. He he. Når har du termin da? Jeg ender opp med 13. januar, jeg. Toppfornøyd med januarbaby. En får satse på at det går fint - livet er for kort til å bekymre seg, og så får en heller ta det som kommer. Lykke lykke til. Jeg gleder meg til å holde følge meg deg. Dette blir moro. Etter å ha håpet og prøvd siden september skal jeg ikke klage over en eneste plage uansett hvordan dette blir: he he.

Skrevet

Sikkert skikkelig teit; men jeg har i et halvt år drømt å få være den som får "gratulerer" og "lykke til" hilsner her inne. Trodde aldri det skulle bli meg. Så takk takk hildri - dette er bare så utrooooooolig artig. Tenk at en kan bli så glad!

Skrevet

Jeg hadde det akuratt som deg i går Lykkebabisjan10! :))

Kjørte ned på apoteket i 11 tiden i går formiddag, og fikk positiv test i halv 12 tiden når jeg hadde kommet hjem. Og di timene til mannen kom hjem klokken 4 var laaaaaaange :) hehe...

La den ved siden av middagstallerkenen hans, å det uttrykke i ansiktet kommer jeg ikke til å glemme med det første :) "Jøss, skal si det går fort" sa han :) hehe....

Jeg har termin 12 januar, så da har vi på samme tid. Må føle hverandre i tiden framover...:)))

klem

Skrevet

Gratulere så mye med den gode nyheten:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...