Gå til innhold

"Spedbarn" - hvor lenge er de det?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe fasitsvar på det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Order spedbarn betyr barn som får pupp, så det er vel så lenge de fullammes

Skrevet

Til de fyller året tror jeg :)

Skrevet

I mitt hode er det opp til sånn ca 6 ukers alder, etter det er dem babyer for meg.

Skrevet

"Hva menes med "spedbarn"

Et spedbarn er et barn som er under 2 år og minst 7 dager gammelt."

 

 

 

Eneste jeg fant på google ..men dette er fra en fly-side, vel og merke. :P Men ett barn på 2 år er vel litt drøyt å kalle ett spedbarn?

Skrevet

Takk. Skjønner ikke hvorfor de må skrive "treff for deg med spedbarn" i stedet for "treff for deg med barn fra 0-2 år" på mødretreffopplegg, hadde gjort det mye enklere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...