Musemor med tre søte små Skrevet 5. mai 2009 #2 Skrevet 5. mai 2009 Order spedbarn betyr barn som får pupp, så det er vel så lenge de fullammes
Zitro Skrevet 5. mai 2009 #4 Skrevet 5. mai 2009 I mitt hode er det opp til sånn ca 6 ukers alder, etter det er dem babyer for meg.
lykkelig mamma til to ♥ Skrevet 5. mai 2009 #5 Skrevet 5. mai 2009 "Hva menes med "spedbarn" Et spedbarn er et barn som er under 2 år og minst 7 dager gammelt." Eneste jeg fant på google ..men dette er fra en fly-side, vel og merke. Men ett barn på 2 år er vel litt drøyt å kalle ett spedbarn?
lykkelig mamma til to ♥ Skrevet 5. mai 2009 #6 Skrevet 5. mai 2009 Fant visst noe mer her.. wikipedia: http://no.wikipedia.org/wiki/Spedbarn "Et spedbarn (eller en baby) er et barn i alderen fra nyfødt inntil 24 måneder gammelt."
Minafårsøsterellerbror Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 5. mai 2009 Takk. Skjønner ikke hvorfor de må skrive "treff for deg med spedbarn" i stedet for "treff for deg med barn fra 0-2 år" på mødretreffopplegg, hadde gjort det mye enklere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå