Anonym bruker Skrevet 5. mai 2009 #1 Skrevet 5. mai 2009 Våknet med smerter øverst i magen, de er kjempe vonde. Kommer i tak på en måte. Har pannehodepine (men det er noe jeg har hatt hele svangerskapet), jeg har heller ikke så mye vann i kroppen. Har fått bittelitt rundt anklene. Har hatt svangerskapsforgiftning i et tidligere svangerskap, men da samlet jeg MASSE vann i kroppen. Er 39 uker på vei. Jeg skal til jordmor i morgen, ville dere ringt lege idag eller ventet til imorgen?
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 5. mai 2009 #2 Skrevet 5. mai 2009 Hvorfor spørre her egentlig, om du skal ringe legen eller ei ?
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2009 #3 Skrevet 5. mai 2009 Du SKAL ringe føden, man trenger ikke samle my vann før det blir alvorlig. Med disse symptomene vil jeg tro du kommer rett på føden og ikke trenger time hos fastlegen.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2009 #4 Skrevet 5. mai 2009 Siden jeg er usikker på om det er noe å ringe for, har jo time til jordmor i morgen, vil ikke være hysterisk heller. Men nå har jeg tatt en avgjørelse, jeg har tisset på et glass og jeg skal kjøre innom legekontoret når de åpner kl 8 for å stixe urinen. Jeg tenker det kan være mange grunner til slike smerter, kan jo være luft. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå