Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Norge, sverige, danmark, bulgaria, england, irland, latvia, lithauen, spania, hellas, frankrike.

Eldste har vært i Bulgaria og sverige, mens minsta bare har vært i sverige ;)

Skrevet

Hm, 13 tror jeg. Eldste jenta har vært i sverige og hellas, minsten foreløpig bare i sverige en snartur.

Skrevet

Jeg har vært i : Norge, Sverige, Danmark, Finland, Tyskland, Nederland, Spania, Kypros, Rhodos, Mallorca, Tenerife og USA.

Mitt barn har vært i : Norge, Sverige, Danmark og Spania.

Skrevet

Jeg har vært i 12. Jentene har vært i 3.

Skrevet

Skulle du ha landene også? Sverige, danmark, finland, island, england, skotland, tyskland, frankrike, italia, østerrike, sveits, tsjekkia, polen, hellas. Det ble visst 14, men storbritannia er vel å regne som et land kanskje.

Skrevet

Norge, Sverige, Danmark, Tyskland, Frankrike, Monaco, Italia, Island, Skottland.

Det blir 9. Guttungen har bare vært i Norge han (Vært i Italia, Frankrike, Monaco og Danmark mens han var i magen)

Skrevet

Jeg har forresten vært i Norge, Sverige, Danmark, Irland, Polen, Tyskland, Spania, Romania, Tyrkia, Hellas, Kroatia, Montenegro og Albania.

Ungene har vært i Norge, Hellas, Kroatia og Montenegro.

Skrevet

Har vært i 18 land: Norge, Sverige, Danmark, Tyskland, Ungarn, Østerrike, Sveits, Frankrike, Italia, Tyrkia, Portugal, Spania, Belgia, Nederland, Luxembourg, USA, Storbritania og Kina.

Ungene har vært i de samme landene bortsett fra Østerrike, Ungarn, Storbritania og USA

Gjest -<<-
Skrevet

Vettasøren. De fleste. Eldste ungen også. Yngste har vært i et parogtredve tror jeg. Det er fort gjort om man reiser på landjorda fremfor å fly til en destinasjon et par-tre ganger.

Skrevet

21, tror jeg det har blitt. Håper jeg får tatt 22 og 23 i sommer. Eldste har vært i 2 og yngste i 1 andre enn Norge.

Skrevet

Har vært i Sverige, Danmark, Island, Færøyene, Skottland, England, Wales, Irland, Tyskland, Østerrike, Sveits, Italia, Hellas, Spania, Tyrkia, Polen, Tunisia, Bangladesh, Thailand, India.

Hun eldste på snart 5 år har vært i Sverige, Danmark, Island, Færøyene, Skottland, Wales, Tyskland og Spania.

Mellomste på 2 år har vært på Island, Færøyene, England, Wales og Spania.

Minstemann har ikke vært noen plass enda, men får sin første tur til England i juni (4 mnd) og til Skottland i august (6 mnd).

Skrevet

Jeg har vært i Norge, Sverige, Danmark, Finland, Polen, England, Tyskland, Frankrike, Nederland, Luxenburg, Italia, Spania.

Mini har kun vært i Norge og sverige :)

Altså 11 & 1 :)

Skrevet

Jeg har vært i Sverige, Danmark, Belgia, Nederland, Tyskland, Frankrike, Storbritannia, Hellas, Tyrkia, Spania, USA. Det blir 11 land. Mini er bare fire mnd, og han har hittil ikke vært utenlands. :)

Skrevet

Ja... Her når jeg ikke så høyt... ;-) Jeg har vært i Sverige, Danmark, Tyskland, Nederland, Belgia, Frankrike, England, Hellas, Italia og Spania...

Guttungen på snart 4 år har vært i Sverige, England, Hellas, Spania og Italia...

Skrevet

ca 40 land, litt avhengig av hvordan man teller. I noen områder er ikke statsdannelsene så stabile, land kommer og går ...

Vesla på 2 har vært i Danmark, Frankrike og Italia, samt en overnatting i Tyskland og en i Nederland på biltur i sommer.

Skrevet

jeg har ikke vært i så mange land..

sverige, danmark, finland, Bulgaria, Hellas, Tyrkia, Colombia, Mexico, Usa. Vært i Panama, men bare på flyplassen.

Guttungen på 2 ; sverige,danmark og Tyrkia

Jentungen på 4 mnd ; sverige

Skrevet

har vært i norge, sverige, danmark, tyskland,spania,portugal,bulgaria,england,hellas,chile,brasil,argentina,venezula og aruba.

minsten har bare vært i sverige og chile.

Skrevet

Jeg har vært i Norge, Sverige, Danmark, Tyskland, Frankrike, Østerrike, Latvia, Litauen, England, Polen, Bulgaria, Spania, Hellas, Tyrkia, Marokko, Russland, Ghana, Thailand, Laos, Burma, Filippinene og Malaysia.

Eldste jenta på 3år har vært i Norge, Sverige, Spania og Thailand :)

Minstemann på 3mnd har foreløpig holdt seg i Norge :)

Skrevet

Jeg har vært i Norge, Sverige, Danmark, Tyskland, Nederland, Tsjekkia, Frankrike, England, Spania, Portugal, Italia, Hellas, Tyrkia, Kypros, Tunisia, Sveits, Finland, Russland, Estland, Canada, USA, Mexico, Brasil, Hong Kong og Australia.

Sønnen min har vært i 9 av de landene.

Skrevet

Charlie23;

den kan kuttes ned til; Norge, Sverige, Danmark, Finland, Tyskland, Nederland, Spania, Kypros, Hellas og USA.

Mallorca og Tenerife er Spania. Rhodos er Hellas.

Jeg selv har vært i Norge, Bergen, Haugesund og Sverige.

Skrevet

Eg har vert i Danmark, sverige, tyskland, sveits, østerrike, monaco, frankrike, italia, kroatia, slovenia, england, tsjekkia, brasil, peru, bolivia, paraguay, argentina, chile.

D har vert i bolivia, peru, chile, tyskland, brasil (der blei hu også til;), sverige.

Gjest vinterbrud
Skrevet

Jeg har vært i Finland,Sverige,Danmark,Tyskland,Romania,Hellas,Tyrkia og England.

Min datter har vært i Sverige,Danmark og England.

Skrevet

Norge, Sverige, Danmark, Tyskland, Polen, Tjekkia, Østerike, Slovakia, Ungarn, Nederland, England, Skottland, Frankrike, Belgia, Luxemburg og Portugal.

Har vært på busstur i Øst-Europa når jeg gikk på Folkehøyskolen og biltur til England og gjennom Europa sammen med min kjære for noen år siden.

Lille Jonas har foreløpig bare vært i Norge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...