Holly❄️ Skrevet 4. mai 2009 #2 Skrevet 4. mai 2009 Norge, sverige, danmark, bulgaria, england, irland, latvia, lithauen, spania, hellas, frankrike. Eldste har vært i Bulgaria og sverige, mens minsta bare har vært i sverige
mettemor :) Skrevet 4. mai 2009 #3 Skrevet 4. mai 2009 Hm, 13 tror jeg. Eldste jenta har vært i sverige og hellas, minsten foreløpig bare i sverige en snartur.
winneboo Skrevet 4. mai 2009 #4 Skrevet 4. mai 2009 Jeg har vært i : Norge, Sverige, Danmark, Finland, Tyskland, Nederland, Spania, Kypros, Rhodos, Mallorca, Tenerife og USA. Mitt barn har vært i : Norge, Sverige, Danmark og Spania.
mettemor :) Skrevet 4. mai 2009 #6 Skrevet 4. mai 2009 Skulle du ha landene også? Sverige, danmark, finland, island, england, skotland, tyskland, frankrike, italia, østerrike, sveits, tsjekkia, polen, hellas. Det ble visst 14, men storbritannia er vel å regne som et land kanskje.
Musemor med tre søte små Skrevet 4. mai 2009 #7 Skrevet 4. mai 2009 Norge, Sverige, Danmark, Tyskland, Frankrike, Monaco, Italia, Island, Skottland. Det blir 9. Guttungen har bare vært i Norge han (Vært i Italia, Frankrike, Monaco og Danmark mens han var i magen)
Raych Skrevet 4. mai 2009 #8 Skrevet 4. mai 2009 Jeg har forresten vært i Norge, Sverige, Danmark, Irland, Polen, Tyskland, Spania, Romania, Tyrkia, Hellas, Kroatia, Montenegro og Albania. Ungene har vært i Norge, Hellas, Kroatia og Montenegro.
<3 coccinelle Skrevet 4. mai 2009 #9 Skrevet 4. mai 2009 Har vært i 18 land: Norge, Sverige, Danmark, Tyskland, Ungarn, Østerrike, Sveits, Frankrike, Italia, Tyrkia, Portugal, Spania, Belgia, Nederland, Luxembourg, USA, Storbritania og Kina. Ungene har vært i de samme landene bortsett fra Østerrike, Ungarn, Storbritania og USA
Gjest -<<- Skrevet 4. mai 2009 #10 Skrevet 4. mai 2009 Vettasøren. De fleste. Eldste ungen også. Yngste har vært i et parogtredve tror jeg. Det er fort gjort om man reiser på landjorda fremfor å fly til en destinasjon et par-tre ganger.
klovnebukse Skrevet 4. mai 2009 #11 Skrevet 4. mai 2009 21, tror jeg det har blitt. Håper jeg får tatt 22 og 23 i sommer. Eldste har vært i 2 og yngste i 1 andre enn Norge.
bompymamma Skrevet 4. mai 2009 #12 Skrevet 4. mai 2009 Har vært i Sverige, Danmark, Island, Færøyene, Skottland, England, Wales, Irland, Tyskland, Østerrike, Sveits, Italia, Hellas, Spania, Tyrkia, Polen, Tunisia, Bangladesh, Thailand, India. Hun eldste på snart 5 år har vært i Sverige, Danmark, Island, Færøyene, Skottland, Wales, Tyskland og Spania. Mellomste på 2 år har vært på Island, Færøyene, England, Wales og Spania. Minstemann har ikke vært noen plass enda, men får sin første tur til England i juni (4 mnd) og til Skottland i august (6 mnd).
Mor&barn Skrevet 4. mai 2009 #13 Skrevet 4. mai 2009 Jeg har vært i Norge, Sverige, Danmark, Finland, Polen, England, Tyskland, Frankrike, Nederland, Luxenburg, Italia, Spania. Mini har kun vært i Norge og sverige Altså 11 & 1
ipeggy Skrevet 4. mai 2009 #14 Skrevet 4. mai 2009 Jeg har vært i Sverige, Danmark, Belgia, Nederland, Tyskland, Frankrike, Storbritannia, Hellas, Tyrkia, Spania, USA. Det blir 11 land. Mini er bare fire mnd, og han har hittil ikke vært utenlands.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 4. mai 2009 #15 Skrevet 4. mai 2009 Ja... Her når jeg ikke så høyt... ;-) Jeg har vært i Sverige, Danmark, Tyskland, Nederland, Belgia, Frankrike, England, Hellas, Italia og Spania... Guttungen på snart 4 år har vært i Sverige, England, Hellas, Spania og Italia...
Sylteflesk Skrevet 4. mai 2009 #16 Skrevet 4. mai 2009 ca 40 land, litt avhengig av hvordan man teller. I noen områder er ikke statsdannelsene så stabile, land kommer og går ... Vesla på 2 har vært i Danmark, Frankrike og Italia, samt en overnatting i Tyskland og en i Nederland på biltur i sommer.
Gjest Skrevet 5. mai 2009 #17 Skrevet 5. mai 2009 jeg har ikke vært i så mange land.. sverige, danmark, finland, Bulgaria, Hellas, Tyrkia, Colombia, Mexico, Usa. Vært i Panama, men bare på flyplassen. Guttungen på 2 ; sverige,danmark og Tyrkia Jentungen på 4 mnd ; sverige
AnTiLoPeSvIn Skrevet 5. mai 2009 #19 Skrevet 5. mai 2009 har vært i norge, sverige, danmark, tyskland,spania,portugal,bulgaria,england,hellas,chile,brasil,argentina,venezula og aruba. minsten har bare vært i sverige og chile.
flypapir Skrevet 5. mai 2009 #20 Skrevet 5. mai 2009 Jeg har vært i Norge, Sverige, Danmark, Tyskland, Frankrike, Østerrike, Latvia, Litauen, England, Polen, Bulgaria, Spania, Hellas, Tyrkia, Marokko, Russland, Ghana, Thailand, Laos, Burma, Filippinene og Malaysia. Eldste jenta på 3år har vært i Norge, Sverige, Spania og Thailand Minstemann på 3mnd har foreløpig holdt seg i Norge
miria79 Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #21 Skrevet 5. mai 2009 Jeg har vært i Norge, Sverige, Danmark, Tyskland, Nederland, Tsjekkia, Frankrike, England, Spania, Portugal, Italia, Hellas, Tyrkia, Kypros, Tunisia, Sveits, Finland, Russland, Estland, Canada, USA, Mexico, Brasil, Hong Kong og Australia. Sønnen min har vært i 9 av de landene.
Patetica fåkksi Skrevet 5. mai 2009 #22 Skrevet 5. mai 2009 Charlie23; den kan kuttes ned til; Norge, Sverige, Danmark, Finland, Tyskland, Nederland, Spania, Kypros, Hellas og USA. Mallorca og Tenerife er Spania. Rhodos er Hellas. Jeg selv har vært i Norge, Bergen, Haugesund og Sverige.
Yo&La+spire Skrevet 5. mai 2009 #23 Skrevet 5. mai 2009 Eg har vert i Danmark, sverige, tyskland, sveits, østerrike, monaco, frankrike, italia, kroatia, slovenia, england, tsjekkia, brasil, peru, bolivia, paraguay, argentina, chile. D har vert i bolivia, peru, chile, tyskland, brasil (der blei hu også til;), sverige.
Gjest vinterbrud Skrevet 5. mai 2009 #24 Skrevet 5. mai 2009 Jeg har vært i Finland,Sverige,Danmark,Tyskland,Romania,Hellas,Tyrkia og England. Min datter har vært i Sverige,Danmark og England.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 5. mai 2009 #25 Skrevet 5. mai 2009 Norge, Sverige, Danmark, Tyskland, Polen, Tjekkia, Østerike, Slovakia, Ungarn, Nederland, England, Skottland, Frankrike, Belgia, Luxemburg og Portugal. Har vært på busstur i Øst-Europa når jeg gikk på Folkehøyskolen og biltur til England og gjennom Europa sammen med min kjære for noen år siden. Lille Jonas har foreløpig bare vært i Norge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå