Gå til innhold

Her er historien om Ian som døde av vaksine.

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://iansvoice.org/default.aspx

Den er temmelig grusom, men jeg tror dere vaksineforkjempere trenger en vekker. Vaksiner tar liv, de lemlester unger og er den største tragedien verden har stått ovenfor. Vaksiner er en omfattende drapsmaskin, og det er på tide å våkne opp til hva det er helsevesenet gjør med barna deres!!! Og alle som ikke har bestemt seg bør definitivt se på denne linken. Den kan redde ditt barn fra samme skjebne som Ian. Uansett lykke til med valgene deres! Husk det er deres barn, ikke helsesøstera sine unger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke at folk ikke begynner å lure.

Det kan skje hvem som helst sitt barn, tør du ta sjansen på at den neste som dør er DIN baby?

Våkn opp.

Etter ETT eneste dødsfall burde folk reagere.

Nå vet vi jo at mange har dødd av reaksjoner og mange har fått livene sine ødelagt.

Våkn opp..

Skrevet

ja, jeg tror ingen ønsker å se og skjønne hvor mange unger som er drept av legemiddelindustrien. det burde vært påbudt at spedbarn forholder seg til en instans. veldig ofte settes ikke reaksjoner i sammenheng. fordi det er helsesøsteren som setter gifta og fast legen, legavakta som får ungen inne etterpå. dersom det hadde vært samme person som gang på gang så slike reaksjoner og dødsfall innen et par uker etter vaksiner hadde nok pipa fått en annen lyd enn den har i dag. dessuten skjønner så alt for få foreldre at de autoimmune reaksjonene tar opptil 3-4 uker før de virkelig manifesterer seg. alle tror at dersom de første 20 minuttene gikk bra eller de første 72 timene var ok, så er man trygg. DET ER MAN IKKE!! og historien om ian er en dråpe i havet av tragedier og drap.

Skrevet

Så lenge mange vaksineskader ikke aksepteres på helsestasjonene som direkte reaksjoner pga vaksinering, forblir mørketallene store.

Jeg er oppgitt over den naivitet og respekt foreldre/tilhengere har til FHI.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...