Gå til innhold

Mensmurringer.. Når har dette begynt hos dere, gravide kvinner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og så lurer jeg på disse stikkende følelsene i underlivet noen gravide skriver om.

Hvor i magen har dere kjent at det stikker? Selv har jeg kjent litt stikkinger på høyde med trusekanten, og rundt 3 cm på venstre siden.

Er på symptomjakt om dagen.... ;)

Fint å lese andres erfaringer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, jeg har nøyaktig de samme symptomene. Små "mens" murringer enda det er 9 dager til IKM og stikkinger i høyde med trusekanten, bare på venstre side her. Utflod i masser og endel luftbobler fra samme sted, hehe. Spennende å se om noen med samme erfaring har noen svar på dette.

Lykke til med dine syptomer Ida*

Skrevet

Jeg fikk mensmurringer ifra ca 8 dager før IKM. Samtidig begynte det ene brystet å bli ømt!! ;o) Tok fire-fem dager før det andre også ble ømt.

Jeg har også nå stikninger på venstre side i magen, økt utflod, kvalm om morran og tørr i munnen.

Skrevet

Jeg har egentlig ikke hatt noen murringer før i går, 5+0. Nå murrer det til gjengjeld hele tiden!

Det stikker litt her og der. Ikke alltid samme sted, men oftes rundt venstre eggstokk. I tillegg stikker det inni skjeden, og rundt halebeinet. Det hadde jeg med sønnen min og.

Skrevet

jeg hadde IKM på søndag (3mai), mensmurringene begynte sånn smått på torsdagskveld og kom igjen på fredagskveld. men begynte for "fult" på lørdag og det har bare fortsatt. litt mindre i dag kjenner jeg. Positiv test i går og i dag :)

hadde skikkelig stikkninger for en ukes tid siden som kom og gikk, men ikke noe av det nå.

Men har extra vondt i korsryggen kjenner jeg..

Lykke Til. :)

Skrevet

Jeg har hatt mensmurringer fra to-tre dager før ikm. IKM 3. og jeg har fortsatt murringer, og litt stikking. Det kommer og går, mens når jeg skal ha tr så pleier det å være konstant. Positive tester idag.

Lykke til - mensmurring er ikke noe dårlig tegn. Massevis av det her!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...