Gå til innhold

Er det kynnere jeg føler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er førstegangs og spekulerer på om det er kynnere eller at babyen legger seg langt ned, når jeg av og til får sånn hardere mage og det kjennes ut som om babyen presser på blæra! Det blir ekkelt å gå og det er veldig ubehagelig.. Har trodd at det var babyen som noen ganger bare legger seg lengre ned i magen..Men kan det kanskje hende at dette er kynnere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spurte jordmor om det på sist kontroll.. For meg føles det som om babyen vender ryggen ut mot navelen min og skyter rygg.. hehe. Blir helt hardt fra navelen og nedover. Hun svarte at om det også er noe murring er det nok kynnere, men ga meg egentlig ikke noe bedre svar enn det. Men jeg har vel igrunn funnet ut på egenhånd at det må være kynnere jeg har. Blir helt steinhardt og er nokså ubehagelig når det står på. Jeg har det stort sett bare når jeg kjører bil og slipper dermed å oppleve det når jeg går, heldigvis.

Man skal visst ha noen av de i løpet av dagen, så er jo heldigvis helt normalt. For min del klarer jeg å komme meg gjennom de få jeg har i løpet av dagen, men noen andre har sagt her inne at om man blir plaget av det i hverdagen er det jo bare å kontakte jordmor. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...