Utålmodig mamma Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 Jeg har sååå lyst å spise kamskjell!!! Men kan vi spise dette a?? er i uke 27. vil jo ikke spise hvis det kan være farlig! Noen som kan hjelpe?
Mammsn er klar<3 Skrevet 4. mai 2009 #2 Skrevet 4. mai 2009 har hørt at man kan spise reker, godt stekt/kokt vanlig fisk, ikke røykalaks/ørret o.l. Men at man ikke skal spise ting som ikke er trygt tilbredt.. jeg har ikke villet spise det, men jeg vet ikke hva leger anbefaler om kamskjell.
A1exandra89 Skrevet 4. mai 2009 #3 Skrevet 4. mai 2009 Nei ikke spis kamskjell, ifølge min jordmor kan jeg spise reker og fisk som beveger seg mye, og som er kokt eller fryst. Men ikke kamskjell som har ligget på bunn og samlet seg forskjellige ting. Jeg hadde absolutt ikke tørt å spist det ihvertfall. Hun sa det ikke var lurt, for kamskjell kunne inneholde forskjellie ting, siden det ligger rolig liksom..
snuffe Skrevet 4. mai 2009 #4 Skrevet 4. mai 2009 Du kan fint spise kamskjell, men ikke fordøyelseskjertelen. Den er ikke vanligvis til stede på kamskjell man får i butikkene. http://matportalen.no/Emner/Gravide
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå