Gå til innhold

Noen synspunkter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff jeg er så lei nå.. Jeg sitter hjemme høygravid å skal snart føde, gleder meg utrolig mye til å få babyen! Er ikke lei av å være gravid, hun kan godt være i magen litt til, men jeg er utrolig lei av at samboer jobber og jobber og jobber og jobber. Han sier ja til absolutt ALLE vakter han kan få, han har to deltids jobber så det blir mer enn nok. Han jobber t.o.m søndager og helldigdager. Han står opp å går på jobb, kommer hjem å legger seg. Har sagt flere ganger at jeg trenger han sårt hjemme, så han kan godt ta seg fri søndager.

I januar kjøpte vi oss leilighet, stue og kjøkken var fint pusset opp. Men badet, toalettet og de tre soverommene måtte tas ordentlig. Gjesterommet, barnerommet og toalettet er vi ferdig med, jeg malte å sto i før magen ble for stor og tung. Men badet er kun malt (gjorde før vi flyttet inn) og uten skapplass. Soverommet er helt tomt, kun sengen vår, skal ha ny tapet og male + nytt gulv. Alt har stått stille siste to mnd'ene og nå er termin om 10 dager!! Samboer har ikke sjanse til å gjøre noe pga all jobbingen. Blir deprimert av å ikke ha orden, ikke skap på bad eller soverom, klær og ting flyter rundt, (alt er kjøpt inn men står i boden). Alt til babyen er klart (jeg har jobbet hardt for å få det til tross for dårlig form).

Føler jeg sitter alene, samboer er så sliten for tiden at han blit potte sur om jeg vekker han på natten pga sterke kynnere e.l. Føler meg rett og slett i veien her hjemme! Pørver å mase litt, men sånnt er ikke min side. Har for lett for å sitte å høre på maset om nye mobiler som har kommet, pc-problemer, kameratene hans osv osv. Lurer på om jeg skal reise til min mor (som gleder seg til å bli bestemor!!) på andre siden av landet, hun er sykemeldt pga hofteoperasjon å kommer til å være hjemme neste mnd'ene. Da blir det snakk om å føde hjemme å ha første tiden til babyen der. Så kan min samboer jobbe og bli ferdig her hjemme før vi kommer hjem! Redd ting skjærer seg om jeg blir her å går inn i en megadeprisjon =/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde gått for det siste du skrev.

Å ta med nyfødt hjem til oppussningskaos har jeg selv gjort og det anbefales ikke.

Skrevet

Tipper han jobber seg i hjel for å få endene til å møtes. Dere har kjøp leilighet OG pusset opp. Går veldig mye penger der. Har du selv full oversikt over økonomien?

Skrevet

Vi har en helt grei økonomi så det er ikke derfor han jobber.. Han jobber fordi han ikke klarer å si nei til folk når de spør om han kan stille opp. Den ene jobben slutter han i å begynner 100% på den andre i juli så da blir det mer stabilt.

Han er så overarbeidet at han ikke skifter til nye sokker engang, kan gå med de samme 4-5dager i strekk, han sier t.o.m selv at han skulle ha dusjet oftere.. det er noe galt når det går så langt! Vanligvis er han veldig ordentlig av seg.

Jeg blir veldig sliten av han, skulle så gjerne ha slappet litt godt av før fødselen..

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...