Gå til innhold

Hvordan definerer man sabotasje av samvær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir litt skremt når anklagene kommer haglende selv om jeg personlig ikke kan se at det skal være noe hold i dem.

Saken er at bf ikke ønsker å ha noen fast avtale eller mekling. Jeg har måttet true meg frem til å få en skriftlig avtale med hans underskrift sånn at vi skal ha noe fast å forholde oss til. Før den tid ringte han en dag eller to før datteren min evt hadde måttet reise, og blir rasende og anklager meg for sabotasje av samvær når jeg sier at jeg ikke godtar den ordningen lenger. Da dette hadde pågått i over ett år, gikk jeg vel så langt som å si at jeg krevde en skriftlig avtale.

Nå, etter at vi har fått oss en skriftlig avtale, vet jeg aldri om hun skal reise eller ikke. Jeg prøver å kontakte ham flere dager i forkant av samværet for å prøve å komme frem til en avtale om hvordan vi skal ordne det rent praktisk, men får ikke noe svar. Resultatet blir da at jeg ikke sender ungen avgårde når jeg ikke vet noe. Så blir jeg utskjelt for sabotasje igjen.

Er det jeg som saboterer, eller er det ham, eller er det begge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er sånn som du framstiller det så er det han som ødelegger for seg selv (og deg og ungen).

Skrevet

Vi har skriftlig samværsavtale, og i den står også reise og tider etc. Hadde ikke funket uten. Man vet aldri, og når man er avhengig av kollektiv og ikke får beskjeder så går man glipp av bussen og ferga, og så kommer man seg ikke til møtestedet.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...