PartyOfFour Skrevet 4. mai 2009 #2 Skrevet 4. mai 2009 jeg var på Balderklinikken i uke 12. (st. Olavs plass) Veldig hyggelig gynekolog (dame) som tok seg god tid og sjekket at alt var bra! Fikk fine 3D bilder også, har et på profilen min :-) Og ikke av de dyreste heller, betalte 960 kr...
Svensk tjej Skrevet 5. mai 2009 #3 Skrevet 5. mai 2009 Hej, jag var i vecka 13 på Volvat Majorstuen, hon som tog emot oss var helt fantastisk och vi fick med oss 6 bilder på den lille. Kostade dock 1220,-, men det var en fantastikt god upplevelse pga henne så det var det värt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå