Mummimamma - med 2 mummitroll Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 Hvordan funket det deg? Ca pris?
Lissi99 Skrevet 4. mai 2009 #2 Skrevet 4. mai 2009 Ja, styr unna! Juks å fanteri. Virker dem 10 første gangene, slik at man skal tro at det funker. Men det er bare en del vann som forsvinner slik at man skal tro det hjelper. Lenge siden nå, men 10 behandlinger kostet da 1600 kr. Vil tro det er dyrere i dag.. Ikke la deg lure!
mamman til snupp Skrevet 28. mai 2009 #4 Skrevet 28. mai 2009 Jeg holder på med det nå, har hatt 5 behandlinger og merker at magen begynner å bli litt strammere.
Mammapudding Skrevet 28. mai 2009 #5 Skrevet 28. mai 2009 Mamma går på bailine 2 ganger i uka..tror hun har gjort det i ca 2 år nå. Hun er kjempefornøyd:) Vet ikke hva hun betaler da..
Hormonbomba ;) Skrevet 28. mai 2009 #6 Skrevet 28. mai 2009 Hei jeg går ikke for jeg er gravid ) men mamma sier jeg burde prøve det etterpå. For å stramme inne, men jeg har rett og slett ikke råd jeg. Mamma går to ganger i uka og er veldig fornøyd, men ho følger et eller annet kostholdsprogram i tillegg da, og har gått ned en del. Tante går også, men ho følger ikke kostholdsprogrammet der. Det er vel som med alt, at det funker for noen og ikke andre. Og at det er delte meninger, jeg syns det er for dyrt, også går jeg heller ut å trener enn å ligge på en benk og bli trent. Tror mamma har brukt opp mot firetusen i mnd på dette når hun går opptil tre ganger i uka.
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 28. mai 2009 #7 Skrevet 28. mai 2009 Jeg har vært der 6 ganger nå. Har minsket litt i cm og huden er strammet opp. 3600 for 10 ganger. Når du har vært der 20 ganger koster det 3600 for 20 ganger. Det funker ikke dersom du ikke gider å trene og leve sundt ved siden av....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå