Anonym bruker Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 Nå er jeg pottesur fordi jeg valgte å kjøpe en digital graviditetstest, Clearblue, og den ville ikke vise noe svar... Kom bare en sånn feilmelding! Det var kjipt, når jeg har gledet meg hele helgen til å ta denne testen.. Nå må jeg kjøpe ny i morgen da.. Søren at jeg valgte digital og ikke den "vanlige" jeg har brukt før.. Noen andre som har dårlige erfaringer med digital? Velger å være
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2009 #2 Skrevet 4. mai 2009 Skjønner ikke hvorfor dere ikke heller bestiller sånne billig-strips på nettet til en slikk og ingenting? Mye greiere det??!!
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2009 #4 Skrevet 4. mai 2009 Send dem en epost om at du fikk en defekt test, kanskje du får en ny tilsendt? Håper at du tester positivt! :-) Lykke til :-)
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2009 #6 Skrevet 4. mai 2009 Du kan jo alltids ta med den defekte og klage på den på apoteket Haha Delikat å ta med en som er pissa på for å klage på den.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2009 #7 Skrevet 4. mai 2009 Jeg tok digital test når jeg var gravid, og den funka den, men fikk ikke den gledesfølelsen jeg tidligere fikk når jeg testa med vanlig clear blue med kryss. Så jeg kjøpte meg en vanlig dagen etterpå jeg bare får å få sett krysset
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2009 #8 Skrevet 4. mai 2009 regner med du gjorde akkurat som du skulle? for utfører man testen fei så går det sånn. kanskje for lite urin eller mye??? jg har aldri hatt problemer med sånn test.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2009 #10 Skrevet 4. mai 2009 Hmm, jeg gjorde akkurat som instruksene sa, holdt den i strålen i 5 sekunder.. Men det kom jo ikke råmye urin da, men nok til at det var en stråle i så lang tid som det står der. Må vel helst prøve på morgenurinen da kanskje.. Sist tok jeg test på kvelden, og den ble positiv med en gang! HI
AdrenaLine Skrevet 4. mai 2009 #11 Skrevet 4. mai 2009 Jeg har tatt denne to ganger og den funket fint begge gangene (fikk svaret jeg ville og!). Men jeg valgte å tisse på et urinprøveglass og så dyppe pinnen oppi noen sekunder etterpå. Mer kontroll... Og i motsetning til en av de andre over her så liker jeg den digitale best for da får du ordentlig svar. De andre var litt utydelige på meg selv om jeg var gravid. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2009 #12 Skrevet 4. mai 2009 klag på den og få ny eller pengene tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå