Gå til innhold

noen som kan hjelpe..?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I dag har jeg hatt litt brunaktig utflod.. Akkurat som det pleier å være første dag med mens.. Men det var bare litt først på dagen og så ble det helt stopp! Jeg har også ømme bryster, hatt det i over en uke.Ikke intenst, men kjenner noe der.. I natt var jeg skikkelig dårlig.. Hadde skikkelige magesmerter så svetten bare rant..!Og diare jeg ikke husker jeg har opplevd før! Helt grusomt!! Er dette noe som hører med eventuell graviditet?? Har ikke vært gravid før så har null peiling!! Tok en test på lørdag, fire dager før ikm, men den var negativ... Håper på svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Det hørtes ikke ut som om du hadde det noe særlig den natta. Det er ekkelt når man blir skikkelig dårlig, og ikke vet hva det er. Jeg ser ikke for meg at det du opplevde er et "typisk graviditetstegn", selv om man leser om at noen har en liten blødning. Jeg vet ikke om andre har opplevd noe lignende, men for meg har starten på graviditeten vært helt smertefri. Kan du ha spist noe du ikke har tålt (diarè/magesmerter)? Jeg kan ikke gi noe godt svar, annet enn at jeg håper du finner ut av det. Og kanskje du bør ta en ny graviditetstest om et par dager?

 

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...