Anonym bruker Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 Nå er jeg pottesur fordi jeg valgte å kjøpe en digital graviditetstest, Clearblue, og den ville ikke vise noe svar... Kom bare en sånn feilmelding! Det var kjipt, når jeg har gledet meg hele helgen til å ta denne testen.. Nå må jeg kjøpe ny i morgen da.. Søren at jeg valgte digital og ikke den "vanlige" jeg har brukt før.. Noen andre som har dårlige erfaringer med digital? Velger å være
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2009 #2 Skrevet 4. mai 2009 Min erfaring er at den er mye mindre sensitiv. Jeg er avhengig av streken jeg da, liker å titte og analysere den.. Hos meg var det sånn at når vanlig cb var positiv, var digitale negativ..
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2009 #3 Skrevet 4. mai 2009 Hmm, ja det blir en vanlig en i morgen hvertfall! HI
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2009 #4 Skrevet 5. mai 2009 Anbefaler denne linken www.billige-tester.no
Galskapens overhode Skrevet 5. mai 2009 #5 Skrevet 5. mai 2009 hos meg har den digitale gitt positivt svar før alle andre tester.
Galskapens overhode Skrevet 5. mai 2009 #6 Skrevet 5. mai 2009 du har jo kjøpt en vare med feil. Ta med test og kvittering, så får du en ny en.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2009 #7 Skrevet 5. mai 2009 Kjøpte meg faktisk en ny digtal test i dag, og kan avsløre at den ble positiv!! Jeg fant ut jeg måtte gi den en ny sjans, for d var så snedig å gi den til den blivende far i en konvolutt, den er jo ikke til å misforstås!
Sunniva78 har to små Skrevet 5. mai 2009 #8 Skrevet 5. mai 2009 Gratulerer så masse! Liker veldig godt den digitale jeg ja, hva er vel bedre enn å se "gravid" lyse mot deg:-) I tillegg slipper man å tolke den streken... Er den litt for svak, eller...? Lykke til fremover!!!
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2009 #9 Skrevet 5. mai 2009 Tusen takk for det! Ble veldig fornøyd med den digitale nå jeg også, når den virket, hehe! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå