Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på hva slags overdeler man kan bruke etter fødselen, for at amming ikke skal være så tungvint. kjedelig å måtte vrenge av seg t-skjorta og blotte seg helt hver gang man skal amme ute blant folk...! har bare sett amme topper på baby shop, men de er for dyre for en students lommebok... noen som har tips til hva som fungerer bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På hm har de to pk med ammesingletter til 199 kr... de skal jeg bruke m cardigan over:) da slipper man å vise magen til hele verden når man ammer,syns det er greit.... også tror jeg de er gode de første dagene uten bh når man har spreng og sånn....

Skrevet

gravidshop har ammetopper til 99 kroner pr stk :)

bodde i dem hele fjorsommer selv!

Skrevet

Lurt tips; singlet med elastiske stropper og vanlig t-skjorte el genser utenpå. Da drar du opp genseren uten å vise magen, og så drar du bare singleten ned under det ktuelle brystet. F eks har Risøe ofte slike singleter på tilbud ( 2 for 100), med elastiske stropper.

Skrevet

H&M har mange fine og rimelige ametopper, både med lang og kort arm. De selger også amme-bh'er. Ellers tenker jeg at det er greit med en bluse med knapper foran, da kan man jo bare kneppe opp litt. Har ellers planer om å alltid ha med meg et lite tynt pledd som jeg kan legge over skulderen og dekke både meg og barnet til med, kanskje et helseteppe, da slipper jeg å blotte puppene for gud og hvermann...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...