Anonym bruker Skrevet 4. mai 2009 #2 Skrevet 4. mai 2009 Ja, da får man hele 17 kroner dagen som man kjøpe hva man vil med.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2009 #3 Skrevet 4. mai 2009 Jeg begynte å le høyt da jeg leste det i brosjyren fra NAV her om dagen. Hele 85 kroner i uken til barnet ditt. Kan liksom ikke klage da;)
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2009 #4 Skrevet 4. mai 2009 Og da teller forresten ikke helgene, for da har jo barna fri.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2009 #5 Skrevet 4. mai 2009 Nei nå må jeg virkelig si jeg ser frem til jeg skal over på dagpenger når jeg er ferdig med permisjonen. 85 kr i uka.... Hurra!!!!!! Koster ikke noe å ha barn når man er arbeidsledig tydeligvis. Nei, får virkelig håpe jeg får jobb så fort som mulig!!!!
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2009 #6 Skrevet 4. mai 2009 Jeg på min side er utrolig nyskjerrig på hvor de får sånne summer fra? 17 kr? Er det til porto for et eller annet?
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2009 #7 Skrevet 4. mai 2009 Kanskje de mener man burde jobbe .... alle får seg en jobb hvis de vil ta hva som helst..
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2009 #8 Skrevet 4. mai 2009 Nei, det er et tillegg man får for å være bedre rustet til å forsørge barna sine om man skulle bli arbeidsledig. Hvor denne summen er hentet fra er meg en gåte. Det rekke i alle fall til en matpakke til barnehagen ;o)
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2009 #9 Skrevet 4. mai 2009 Til anonym 23:02. Alle får seg en jobb ja.... Men innimellom kan det ta litt tid og derfor er det dagpenger man må leve av desverre. Jeg er en av de som er så uheldig og har blitt arbeidsledig pga nedbemanning og det florerer ikke av jobber her jeg bor. Og jeg er villig til å jobbe med hva det måtte være bare for å slippe å gå på dagpenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå