Gå til innhold

hvem ble gravid den mnd de prøvde hostesaften solvipect?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er i pp 4 og har denne mnd prøvd denne hostesaften. mangen som sier det skal hjelpe, så da lurer jeg på om det stemmer eller om det bare er fabler... takk for svar:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. Jeg brukte den hostesaften den mnd jeg ble gravid. Vet ikke om det har noen sammenheng.. brukte den fordi jeg var dårlig. Denne graviditeten var ikke planlagt, men her sitter jeg jo:) Så kanskje det er den som har skylda?;) Lykke til med prøvingen;)

Skrevet

hehe der ser man, kansje det er noe med den der hostesaften;-) hehe... jeg får jo bare håpe... Lykke til med graviditeten;-)

Skrevet

Hipp hurra - jeg er gravid og brukte hostesaft denne perioden. Har kun gjort det denne gangen, så kanskje det funket?

Skrevet

Jeg brukte også hostesaften,og ble gravid første prøvepeiode med safte.

Er nå 12 uker på vei

Lykke til

Skrevet

jeg også!! etter 8pp prøvde jeg hostesaft og den mnd satt den :) vet jo ikke om det er tilfeldig men prøvde halvannet år med datteren min også, så kan jo ha noe å si at den satt etter 8pp når vi prøvde hostesafta! :)

Skrevet

Jeg ble gravid på 1pp i november med hostesaft, men mistet desverre. Nå er jeg gravid på nytt, og ble det på 2pp etter ma. Jeg brukte hostesaft den prøveperioden men ikke den første. Vet ikke om det er den som gjorde at det klaffet, men det er jo verdt å prøve;)

Skrevet

Jeg ble gravid i 2.pp og da hadde jeg tatt litt Bisolvon hostesaft. Den skal vist ha samme effekten som den andre. Vet ikke om det var den eller tilfeldighet at jeg ble gravid da. Ikke farlig å teste iallefall:) Lykke til.)

Skrevet

Jeg ble gravid 1 pp med hostesaft etter en SA.

Om det var den som hjalp eller ikke, vet jeg ikke, for jeg har blitt gravid de andre gangene jeg har vært gravid på 1 eller 2 pp uten hostesaft. Men det skader nå ikke å prøve:) Lykke til:)

Skrevet

Så morsomt at dette har funket for dere! Men hva er det konkret i denne hostesaften som gjør at man evt blir lettere gravid?

Skrevet

Jeg ble gravid den pp jeg brukte solvipect, men mistet dessverre i uke 12 - denne gangen har jeg ikke brukt hostesaft og ble gravid igjen 2 pp etter at jeg mistet i MA. Er i dag 4+5, så håper den sitter godt denne gangen!!!

Klem fra

Skrevet

og brukte ikke de 2.første pp det ikke funktet

Skrevet

SÅ spennende... jeg har brukt denne pp så åper det sitter for oss også denne pp.... har ikm 16 mai så kansje jeg og min kjære svever på en rosa sky 17 mai:-)

Skrevet

masse lykke til med testinga.

Skrevet

Fler som ble gravid den mnd de prøvde hostesaften???

Skrevet

Jeg lurer på akkurat det samme!!!! tenkte jeg skulle prøve den i denne pp her, men er solviepeckt og bisolvon det samme??

hvordan skal man bruke den og når?? på 1.dag i sykluss og ut syklussen eller???

Så flott at det var så mange som hadde blitt gravide med den da!!!!!

vi sliter med å bli gravide, men kanskje dette gjør susen??

Jeg har hørt at den løser opp slimhinnene og gjør ting litt lettere....

Skrevet

Jeg hadde prøvd i ca 2 år,men så prøvde jeg solvipect. Ble gravid med en gang,vet ikke om det er tilfeldigt!? Er 7+4

Skrevet

Jeg hadde prøvd i ca 2 år,men så prøvde jeg solvipect. Ble gravid med en gang,vet ikke om det er tilfeldigt!? Er 7+4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...