Gå til innhold

Noen tips??


lykkelig med en i magen

Anbefalte innlegg

Er 4 dager over termin og kjempe lei av vente. Er det noen som har noen tips til hvordan jag kan få ting til å gå litt fortere???

Med førstemann gikk jeg to dager over termin, blir litt irritert over at jeg må gå lengere med nr 2 enn med nr 1. Noen andre som har d sånn???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Åååå føler med deg...Jeg og er 4 dager over termin i dag jeg og...Begynner å bli utålmodig-mye pga at jeg ikke kan planlegge noe som helst...bare gå å vente...Jeg gikk 6 dg med første mann og 4 med 2.mann...orker ikke å gå aaaltfor lenge nå kjenner jeg...

 

Har jo hørt at sex med gubben skal være effektif\vt-selv har jeg ikke orket den tanken! Ikke han heller egentlig...Sæden skal visstnok være effektiv for modning osv...

 

Noen prøver lakserolje...det anbefaler jeg IKKE! Da kan det gå så altfor fort...smaker vondt gjør det og visstnok...

 

Det er et par punkter på beinet man kan stimulerere...på innsiden av kneet og på utsiden av ankelen rett ved kulen...men man må være moden...er man ikke det skjer det vel ingenting.

 

"løpe" trapper..pust pes...pusse vinduer...Det har ikke vært mangel på råd som jeg har fått, men en skal nå ikke slite seg heeelt ut da syns jeg...

Det beste er vel å smøre seg med tålmodighet;-)

 

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er viktig å slappe av. I helgen gjorde jeg altfor mye, husvask, plenklipping, tur, hyrdestund osv. Dette førte bare til at jeg ble veldig sliten og slett ikke hadde det godt etterpå.

 

Så nå går jeg en liten tur til dagen, tar meg av ungene mine og leser gode bøker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...