Summer-girl&Luna-boys Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 Er det bare meg som synes det er hestehaler overalt?
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2009 #2 Skrevet 4. mai 2009 Her går som regel både jeg og jentene med vanlige fletter.
Summer-girl&Luna-boys Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2009 Fletter er fint. Men håret mitt er altfor tynt til fletter, hehe.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2009 #4 Skrevet 4. mai 2009 Fletter på voksne damer ser bare komisk ut syns jeg... Se her for gode tips: salongen.blogg.no
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2009 #5 Skrevet 4. mai 2009 Hestehale er kjedelig, men akk så praktisk når man har minimalt med tid på badet, og skal lage mat og ellers omgis av snørr, leverpostei og havregrøt på alle kanter...
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2009 #6 Skrevet 4. mai 2009 Gikk nesten aldri med noe i håret da jeg hadde langt hår. Det gjør ikke de jeg kjenner heller, med unntak av ei som har en meter med hår, skjønner at hun må holde det på plass!
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2009 #7 Skrevet 4. mai 2009 Jeg har langt hår fordi det er for dyrt for meg å gå til frisør, faktisk. Det er billigere å ha langt. Og jeg tar bare å knytter en slags knute i nakken med en stor strikk:) Ellers har jeg det som regel løst når jeg skal noe, og skal pynte meg litt:)
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2009 #8 Skrevet 4. mai 2009 Greit nok med utslått hår hvis du har en stillesittende jobb ol, men det er ofte veldig upraktisk. Hår i maten og mat i håret blir resultatet på kjøkkenet. Trener du er det i veien og kan sette seg fast og har du små barn blir det mye lugging. Desuten liker mannen min fletter ;-)
Summer-girl&Luna-boys Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #9 Skrevet 4. mai 2009 Jeg har pleid å ha det løst selv. Men nå ser jeg liksom at "alle" kule mammaer med barnevogn har samlet det i hestehale. Kanskje en av fem som har det hengende løst.
Girlygirl83 Skrevet 4. mai 2009 #10 Skrevet 4. mai 2009 Jeg har brukt hestehale i mange år. Liker ikke å gå med det løst.. Prøver..men liker det bare ikke. Syns jeg kler best oppsatt hår også =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå