happy mama Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 Sitter å skriver naturfageksamen, går på førskoleutd. En av oppgavene går ut på å skrive fantasinavn på planter, vi skal se på plantan med nye og upåvirkede barne øyne.. Står helt fast..Noen som har gode fantasinavn på hvitveis og blåbærlyng?? Pliis
happy mama Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2009 Tusen tusen takk. Gotteribusker tar jeg å stjeler Men har en annen blomst som jeg kaller prinsesseblomst Har du en annen idee?? Supert!!
happy mama Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. mai 2009 Takk, dere damer kan brukes til alt, til og med eksamen Har dere et fantasi navn på bjørketre??
happy mama Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 4. mai 2009 Takk, da er sukkerspinn og giraffbusk notert Dere er flinke å fantasere
Tøysetipp Skrevet 4. mai 2009 #8 Skrevet 4. mai 2009 Prinsesseblomst, hum .. Jeg ville ikke valgt det ordet. Prinser og prinsesser kan være et litt tabubelagt ord. Mange lærere/pedagoger er opptatt av kjønnsroller-/mønstre. Det var i hvert fall mine lærere, og skal se jeg har tatt etter dem:-O Det var jo mer i pedadgogikk (småbarn), men genrelt fikk jeg et inntrykk av at de ikke likte de slike ord. Forresten synes jeg prinsesseblomst hørtes litt teit ut. Selv om det sikkert appelerer til mange barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå