Lillegull og meg Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 Er redd hun skal falle ned snart jeg.. Får nesten ikke vasket eller skiftet bleie på henne lenger, for med en gang jeg legger henne på ryggen på stellebordet er det helspenn og hun vrir seg hele tiden over på magen. Klarer nesten ikke å holde henne fast samtidig som jeg skal fukte kluten eller finne en krem. Alt må gjøres med en hånd, og det er neimen ikke lett!!! Noen som har noen tips å komme med?
temine Skrevet 4. mai 2009 #2 Skrevet 4. mai 2009 JA!!!! Har flytta stellematta ned på gulvet jeg nå. Tør ikke å ha han oppe i lufta lenger:)
Lillegull og meg Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2009 Har tenkt på dette jeg også, men vi har et såpass lite bad at det går ikke! Vi har veggstellebord!
rikedaspike Skrevet 4. mai 2009 #4 Skrevet 4. mai 2009 Hehe...vet hva du snakker om ja...ikk lett det der! Jeg prøver å avlede med en leke eller noe hun kan sutte og klasse på, funker noen ganger! Ellers synger jeg litt , prøver å fange oppmerksomheten liksom. Er du medlem i libero klubben? Der kom de nylig med noen tips. men husker ikke helt dessverre!
JenteBeibi.04.02.09<3 Skrevet 4. mai 2009 #5 Skrevet 4. mai 2009 hehe ja samme her. Men har ikke noen tips. Men jeg også kunne godt trengt noen
husmus &2 Skrevet 4. mai 2009 #6 Skrevet 4. mai 2009 Åjada, her vrir og åler han seg. Jeg flyttet hele menageriet ut på spisestuebordet en dag, men av åpenbare grunnet funket det dårlig. Jeg har innfunnet meg med at jeg bare må ha en hånd på han hele tiden. Etterhvert tror jeg at vi bør kjøpe en stellebordkommode. Jeg ser hvor smart det hadde vært å hatt fra start, men...
Gjest Skrevet 4. mai 2009 #7 Skrevet 4. mai 2009 Her var løsningen å la han holde på med noe ekstra spennende, noe som egentlig ikke er lov... han må ha noe å holde på med, ellers så er det dødfødt. Tviholder på stellebordet, synes det er så slitsomt å skifte på gulvet. Ikke vil han stå heller, da bare kneler han... så her kommer de "farlige" tingene frem på stellebordet.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 4. mai 2009 #8 Skrevet 4. mai 2009 Åjada, her er det full rullings og opp i bro...Funker tidvis å gi henne en leke hun ikke ser så ofte, eller la henne få gnage litt på våtserviettpakka, strømpebukse e.l. Evt synge en sang, eller få henne litt mer med på leken liksom, si tittei her er armen når vi kler på, og NÅ SKIFTER VI BLEIE når vi skifter bleie og la henne kjenne litt på bleia først f.eks. Når hun er mer med på hva som skjer, er det ikke like morsomt å vri seg unna heller
Estrella & ministar Skrevet 4. mai 2009 #9 Skrevet 4. mai 2009 Samme her! Og så utrolig sterk den lille snuppa er!!! Prøver også å avlede med nye "ting" hun får holde på med, men trenger også flere tips! Ingen som har de tipsene fra Liberoklubben som ble nevnt over her?
Mjølkekua Skrevet 5. mai 2009 #10 Skrevet 5. mai 2009 Huff, ja, vi har flyttet ned på gulvet på søndag etter nestenulykke. Han står i bro og beveger seg bakover. Når jeg løfter opp rompa for å vaske ligger han som en tømmerstokk, og det blir helt umulig å komme til. Også er det føtter ned i skitten bleie og føtter opp i munn (klarer å unngå det, men det er FULLT KAOS). Han bare ler og smiler... Jeg er ikke så begeistret. Han klarer å flytte en meter på seg når han ligger på gulvet. Jeg har ikke noe annet tips enn å legge matte på gulvet (var gentlig veldig deilig mhp plass.. :-))
Sunnybeach4gull :) Skrevet 5. mai 2009 #11 Skrevet 5. mai 2009 Ga opp stellebordet da han va 3,5 mnd å bare sku snu sæ rundt :-P Stelle i senga æ :-) Skifte bleia på golve om dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå