Anonym bruker Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 Hvordan merker man at man har vid skjede etter fødsel/fødsler? Når jeg tar fingen i skjeden så kan jeg liksom kjenne fra side til side inni skjeden.....veggene samler seg ikke rundt fingen liksom. Så dalurer jeg på om det er normalt ?? Er 2 år siden fødsel og har knepet og knepet.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2009 #2 Skrevet 4. mai 2009 aaanyone? hvordan kjennes det ut når dere tar fingen i skjeden ?
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2009 #3 Skrevet 4. mai 2009 Aner ikke hvordan man merker det, eller det har noe å si egentlig. Jeg presterte, da jeg dytta inn en tampong, å få den på tvers, så jeg antar at det er nokså vidt der inne.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2009 #4 Skrevet 4. mai 2009 Du kan jo starte med å tømme en pose klinkekuler i musa. Still deg på hodet og vift med ræva. Hvis du hører klinkekulene klinke inne i musa, så har du ganske så vid høne. Alltids mulighet til å lappe sammen å snerpe inn gruva. Prat med legen. Hvor skal jeg sende regning?
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2009 #5 Skrevet 4. mai 2009 Hehe. Er det lillefinger eller tommel du prøver? Så lenge det er en finger som ikke blir omsluttet, tror jeg ikke du skal bekymre deg. Det er verre hvis det er hele hånden.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2009 #7 Skrevet 4. mai 2009 Er ikke så ille med hele hånden. Er værre hvis partneren putter begge henda inn å starter med å klappe hendene sammen.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2009 #8 Skrevet 4. mai 2009 Når partneren ikke kjenner en damn shit så bør det ringe noen varsellamper
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2009 #11 Skrevet 4. mai 2009 Tja, det spørs vel hvor mye slafs det er snakk om. En god start er å knipe.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2009 #12 Skrevet 4. mai 2009 slamsefitte har jeg hørt om før. Er mulig å stramme inn ja.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2009 #13 Skrevet 4. mai 2009 om man har knepet og knepet i flere år og ingeting hjelper.. kan man da få strammet inn? hvordan gjør de det i så tilfelle?
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2009 #14 Skrevet 4. mai 2009 Kanskje du finner noe her: http://www.google.no/search?sourceid=navclient&hl=sv&ie=UTF-8&rlz=1T4ADBR_svNO266NO268&q=vaginalplastikk
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2009 #15 Skrevet 4. mai 2009 takk! er ikke så flink å surfe. Åååh, tenk om jeg virkelig kan bli stram og fin igjen. *øyner håp*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå