Gå til innhold

Noen fra Hadeland her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.. Lurer på om det er noen fra hadelands distriktet her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja er det :)

Skrevet

moro å se flere fra Hadeland:D November spire her;) 11+0 i dag, så bare titter forsiktig innom fra 1. trimester:) Hvor langt er du på vei P+T+F+spire:o)? Ser du er 85- modell.. 87-modell her;)

Skrevet

Opprinnelig hadelending :) men bor i oslo nå...

Skrevet

Hei, er fra Hadeland, nærmere bestemt Grua.. Hvor bor dere? Er 28 år og venter nr 3:o))

Skrevet

Jeg er 17 uker på vei og gleder meg til UL på torsdag :) Ellers er jeg 23 og holder til på Gran. Vet det er flere hadlendiger her inne også, uten at jeg kjenner så mye til hvem de er. Flere tråder omkring det å føde på Ringerike og der har det vært en del hadlendiger innom

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...