snart.trebarnsmor Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 Hei.. Lurer på om det er noen fra hadelands distriktet her?
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 5. mai 2009 #3 Skrevet 5. mai 2009 moro å se flere fra Hadeland:D November spire her;) 11+0 i dag, så bare titter forsiktig innom fra 1. trimester:) Hvor langt er du på vei P+T+F+spire:o)? Ser du er 85- modell.. 87-modell her;)
bemy Skrevet 5. mai 2009 #5 Skrevet 5. mai 2009 Hei, er fra Hadeland, nærmere bestemt Grua.. Hvor bor dere? Er 28 år og venter nr 3:o))
PogT med septemberprins :o) Skrevet 5. mai 2009 #6 Skrevet 5. mai 2009 Jeg er 17 uker på vei og gleder meg til UL på torsdag Ellers er jeg 23 og holder til på Gran. Vet det er flere hadlendiger her inne også, uten at jeg kjenner så mye til hvem de er. Flere tråder omkring det å føde på Ringerike og der har det vært en del hadlendiger innom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå