Gå til innhold

Spiser dere kebab under graviditeten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk så innmari lyst på kebab,men er så usikker på om jeg tør å spise det.. Hører jo så mye rart, og kjøttet er jo ikke alltid så godt stekt..Pleier å spise den som ligger på Bislett kebab, den er såå god.. Hmmm...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaja, kall meg gal, men jeg tipper jeg har spist 5-6 kebaber til nå iløpet av graviditeten...

Skrevet

Oh yeah! Kebab er knall. Har ikke hatt noen problemer med å spise det, er 31 uker i morra. Og har spist det flere ganger i mnd hele veien.

Skrevet

Ja.. Ser ikke hvorfor det skulle være verre en mye annet vi stapper i oss.. Spsier kebab med gos samvittighet jeg.. =)

Gjest Sauen er høygravid :-)
Skrevet

Ja. Spiser på den lokale kebabsjappen, som gang på gang kommer best ut i test. De er seriøse, man kan se rett inn på kjøkkenet og de har tydelig god hygiene.

Skrevet

Jepp...

For meg er det ingenting som har smakt så godt som kebab under graviditeten...!

Prøver å begrense meg, men Bislett Kebab har fått besøk av meg flere ganger de siste 9 månedene.......

SLAFS!!

Skrevet

Nei - har ikke orket å spise noe take-a-way e.l i svangerskapet omtrent. Nå har det vært vinter og forkjølelsessesong i tillegg, så orker ikke tanken på bakterier og dårlig hygiene.

Skrevet

Nei - det kan jeg ikke tenke meg...

Skrevet

Jeg har spist maaasse kebab, ingen fare =) Kos deg!

Skrevet

Det ble kebab på meg ja, og godt var det! =) Hihi......

Skrevet

HAHA!!

Etter å ha svart på dette innlegget i går, bare MÅTTE jeg ha kebab til middag... Det var sinnsykt digg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...