snart.trebarnsmor Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 Hei Jeg lurer på om det er noen fra Hadelands distriktet her?
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 4. mai 2009 #2 Skrevet 4. mai 2009 Her er det noen fra Hadeland vett;) Trodde snart jeg var den eneste inne her fra dette distriktet. Når i desember har du termin? Selv har legen regnet ut en usikker termin 26. november. Er førstegangs:) Så det er mye nytt og spennende:)
snart.trebarnsmor Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. mai 2009 Så koselig:) Jeg er også førstagangs så jeg syns dette er veldig spennende:) Jeg har termin 9 desember. Hvordan er formen?
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 5. mai 2009 #5 Skrevet 5. mai 2009 her begynner formen å ta seg opp. Har kastet opp flere ganger om dagen siden 3+5.. men nå har jeg hatt 2 dager fri fra dette:D Er 11+0 i dag:) Var på tidlig UL forrige uke.. de mente jeg var 2-3 dager lenger på vei, så da er vel terminen rund 23-24.november.. men holder meg til den legen har satt frem til ordinær UL. Har dere fortalt det til alle enda da? moro å følge noe fra samme sted. Selv er jeg fra Brandbu.
snart.trebarnsmor Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 5. mai 2009 Formen min er heldigvis på topp, jeg er akkurat 10 uker i dag. Sliter med oppblåst mage så det ser ut som jeg er 4-5 mnd på vei. Hvilken lege bruker du? Jeg bruker Malik på jaren og er IKKE fornøyd, har lyst til å bytte lege. Jeg er fra Brandbu men bor nå på Gran. Jeg har fortalt det til mine nærmeste venner og familie, klarte ikke å la vær:) Hadde tenkt å vente med å fortelle det til noen andre men magen er jo allerede avslørende så spørs hvor lenge det går:) Har dere fortalt det til noen ennå? Ja jeg syns det er kjempe fint at det er flere fra samme sted:)
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 5. mai 2009 #7 Skrevet 5. mai 2009 Bruker Gisleberg på Jaren.. og må si jeg ble sikkerlig skuffet da jeg var der på 1. kontroll i går. Han er vanligvis veldig flink og tar seg god tid til å snakke. Jeg hadde dobbelttime i går, og det er vel meningen at man skal få litt informasjon og slikt på 1. kontroll... men eneste han gjorde var å fylle ut papirer angående blodprøvene+ helsekortet for gravid. Fikk en bok som det stod Til Mor på og noen blader når de tok blodprøver. Var inne hos lege toppen 5 minutter! Mine nærmeste venner og familie vet det (eller den delen av familien jeg har mest kontakt med). Samboer har ikke fortalt det til noen enda. Er 11+0. Hadde tenkt å vente jeg også til etter 12+1, men ser utenom jeg venter flere, eller er langt på vei. Fikk spørsmål på jobb om jeg var 6 mnd:-o Syntes det var litt å ta i, men magen er likesom ikke "feit", men rund. Ser ut som babymage, men det skal liksom ikke være mulig så tidlig. Var umulig å holde det skjult for mine nærmeste siden ser de så ofte. Blir annerledes med hans familie. er stort sett jul og bursdager, så sånn sett går det greit. Men siden de er fra samme plassen må vi nok fortelle det snart. Er så mange utenom som vet det nå også. Selv blir jeg snart 22 og er student. Jobber ved siden av for å få ting til å gå rundt. Så er travelt med eksamener om dagen. Tenkt på fødeplass ennå eller? Håper inderlig jeg får på Hønefoss. Liker meg mye bedre der enn Gjøvik.
snart.trebarnsmor Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #8 Skrevet 5. mai 2009 Akkurat det samme skjedde meg meg hos legen. 5 minutt så ut igjen uten noe informasjon. Samboeren min har fortalt det til familien sin han også. Det er vel et tidsspørsmål før alle ser det. Da er jeg noen år eldre enn deg:) 35 år, kom sent igang:) Jeg er også student og midt i eksamner, vanskelig å konsentrere seg om lesing om dagen. Skal ha eksamen til jul også, er veldig spent på om jeg rekker den. Jeg tror vi velger A-hus. Flere av venninnene mine som har født der og er veldig fornøyd. Hønefoss har jeg ikke tenkt på, men det er jo nærmere det. Skal ha ny time 26 mai og håper jeg får mer ut av den. Tiden går så utrolig sakte, venter spent på ultralyd:) Vil dere vite kjønnet?
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 5. mai 2009 #9 Skrevet 5. mai 2009 Regner med det blir ganske offentlig på 17. mai, går alltid med bunad, men må nok være litt mer kreativ i år! De fleste har bare ventet på dette. Min samboer er omtrent like gammel som deg. Må understreke at dette ikke var planlagt. Spent på eksamene jeg har til jul. I fjor ble de lagt til første uken i desember. Må satse på at jeg rekker fødsel først, eller få eksamen for tidlig. Vet de har tilrettelagt for gravide med fødsel rundt eksamen. Blir spennede å se hvordan det går men baby, to krevende stebarn og bachelor fra januar. Må bare prøve å bli ferdig med skolen. Så krysser fingrene for en veldig samarbeidsvillig baby:D Hvor studerer du?
snart.trebarnsmor Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #10 Skrevet 5. mai 2009 Var heller ikke planlgt for oss men vi ble kjempe glade begge to:) Er vel på tide at jeg setter igang:) Hvor gamle er stebarna? Min samboer har en sønn fra før som blir 4 år til sommeren. Jeg har jo termin 9 des så den eksamen ligger vel tynt ann for meg. Men da får jeg bare ta den senere. Vi har pratet på at det kanskje lønner seg om samboeren min tar permisjonen slik at jeg får fullført skolen. Vanskelig å forestille seg hvordan det blir.Hvordan gjør dere det? Eller går du siste året? Jeg har igjen 1,5 år. Jeg går på HiBu. Hvor går du?
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 6. mai 2009 #11 Skrevet 6. mai 2009 Har igjen ett år på bachelor fra høsten av, og har veldig lyst til å få fullført neste år. Det blir jo eventulet hvis jeg får til to eksamener til jul, og 3 fag i tillegg til bachelor etter jul. Hadde håpet samboer kunne ta en dag fri i uken, eventuelt helst en dag jeg kunne reist på forelesning. Men vi må nok vente litt før vi finner ut av det. han har en jobb hvor det er vanskelig å ta seg fri. Går på Hibu Hønefoss. Eksamen i morgen.. så blir effektiv lesing i dag:) Stebarna er 9 og 7. En av hver, så har fått prøvd med på morsrollen en stud nå. Mye å huske på gitt. Blir vel mer travelt med en liten i tillegg. Men nå er hun eldste så stor at hun klarer sikker å hjelpe til litt:)
snart.trebarnsmor Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #12 Skrevet 6. mai 2009 Jeg skal ha hjemmeeksamen neste uke, men da er jeg ferdig for dette skoleåret. Da kan det jo hende vi har sett hverandre på HiBu. Har fått prøvd morsrollen en stund jeg også men blir vel litt annerledes med egne barn. Lykke til med eksamen:)
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 6. mai 2009 #13 Skrevet 6. mai 2009 Lykke til, til deg også Både eksamen og baby:)
second_time Skrevet 6. mai 2009 #14 Skrevet 6. mai 2009 Hei! Jeg er fra Tingelstad, men er bosatt på Jevnaker. Jobber i Helse og Velferd i Ringerike kommune (Hønefoss). Har en gutt på 3 år fra før og 3 stebarn i alderen 3,6 og 10 år. Jeg har termin 30.11.09 og har søkt om å få føde på Ringerike sykehus. Jeg er veldig klar for å ha noen å skravle, trille/trene med i tiden hjemme med den lille; hvis du ønsker kontakt
snart.trebarnsmor Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #15 Skrevet 7. mai 2009 Hei Jeg syns det er veldig koselig å ha kontakt med noen som bor i nærheten:)
second_time Skrevet 7. mai 2009 #16 Skrevet 7. mai 2009 Så fint! Da tastes vi og eventuelt de andre som slenger seg på linken din.
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 7. mai 2009 #17 Skrevet 7. mai 2009 hyggelig å se flere fra samme plass:) Skal søke om Ringerike jeg også Hvordan har 1. trimester godt så langt?
bemy Skrevet 8. mai 2009 #18 Skrevet 8. mai 2009 Jeg skal føde på Ringerike.. Har vært på 3 ul allerede og har født mine to andre barn der så jeg ser frem til å føde på Ringerike igjen.. Er for tiden sykmeldt pga mye blødninger, jobber i NAV til daglig.. Blir en travel tid fremover med husbygging, salg av hus etc.. men da blir ventetiden kortere så det er bare å se positivt på det som skjer fremover:o) Håper alle får et fint svangerskap, kanskje noen av oss sees på Ringerike? Har termin november men blir antagelig pålagt ks pga komplikasjoner så da kan det fort bli en uke eller to før det!
Lola2016 Skrevet 8. mai 2009 #20 Skrevet 8. mai 2009 Jeg har fått plass på Ringeriket:) bor på jevnaker. Termin 20 desember og førstemann:)
second_time Skrevet 8. mai 2009 #21 Skrevet 8. mai 2009 Jeg jobber 100 prosent, men har vært og er fortsatt veldig kvalm. Krysser fingre og tær for at formen blir bedre
snart.trebarnsmor Skrevet 9. mai 2009 Forfatter #22 Skrevet 9. mai 2009 Jeg har tenkt å søke plass på A-hus siden mine venninner har vært så fornøyd med å føde der. Jeg har termin 9 desember, men håper på tidligere termin på ul:)
snart.trebarnsmor Skrevet 9. mai 2009 Forfatter #23 Skrevet 9. mai 2009 Jeg har tenkt å søke plass på A-hus siden alle mine venninner har vært for så fornøyd med å føde der. Jeg har termin 9 desember, men håper på tidligere termin på ul:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå