Gå til innhold

Noen som kan hjelpe med en diagnose?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min på 3 år er syk, men jeg finner ikke ut hva det er, samme hvor mye jeg grubler.

Han har hatt høy feber siden i går formiddag. Nå er den på 39,6. Han har ellers vært i god form og spist bra. Kan nesten ikke merke på han at han er syk. Har ikke noe utslett.

Når han hadde spist opp kveldsmaten sin kastet han opp noe voldsomt, men jeg lurer på om det rett og slett var fordi han hadde for mye i munnen og brakk seg. Ikke sikker. Han var like blid etterpå.

Han har forøvrig hatt 4. barnesykdom, så det er det ikke.

Noen som kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å ringe LEGEVAKTEN!!!! Det er tvilsomt at noen her inne kan hjelpe deg og er ungen din syk så ta kontakt med legevakten, det er berde å ringe en gang for mye enn en gang for lite!!!!

Skrevet

Jøss... Gått så langt at vi kan stille diagnoser her inne nå da? ;O

Hvis han er i fin form ellers, så ville jeg ikke kontaktet lege. Barn får feber uten grunn av og til. Varer derimot feberen over flere dager, så kunne jeg godt ha ringt lege for å høre.

Bare pass på å få i han nok drikke.

Skrevet

Nå er det vanligvis legen som stiller diagnoser, ikke dibbere...

Skrevet

Jeg er ikke helt blåst altså. Jeg har hatt syke barn før, og erfaringen tilsier at når formen er god er det ingen krise. Feber er ikke farlig.

Skrevet

Enda godt du ikke er det da, men dettter er virkelig ikke rette plassen å komme med sånne spørsmål spør du meg! Selv om folk her kan komme med gode og til tider fornuftige svar tilsier ikke det at de er leger eller i det hele tatt vet hva de snakker om. Poenget mitt var vel egentlig det at om barnet ditt virkelig er sykt så er lege og legevakt det beste stedet, ikke her!! Selv om det bare er for å høre hva andre mener, du kjenner ditt barn best og du vet selv hva som er normalt og ikke for ditt barn!! :)

Håper han blir fort frisk igjen, har nettopp hatt en syk gutt selv uten å vare spessielt dårlig! Han har att diare to dager og fortsatt løs mage og noe feber innimellom, men ellers helt vanlig form. Smilende bli som alltid! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...