Anonym bruker Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 "Politiske partier som gjør det mulig for homofile og single heterofile å skaffe seg farløse barn, er totalitære på en hittil ny måte. En slik politikk er en skam og degradering av det menneskelige. Det er verre enn nazistenes oppfordring til SSmenn (Lebensborn) om å skaffe seg så mange barn som overhodet mulig, på grunn av den rasemessige overlegenheten man mente disse mennene hadde."
Gjest -<<- Skrevet 4. mai 2009 #2 Skrevet 4. mai 2009 Jau. Det mest fascinerende er dog at du garantert finner opptil flere her som er dønn enige med henne også i dette.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. mai 2009 #3 Skrevet 4. mai 2009 selvsakt er barn av single og homofile rasemseig overlegene alle de kjipe A4 folka, på lik linje med Lebensborn barn. men det viste vi jo alle fra før
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. mai 2009 #4 Skrevet 4. mai 2009 foresten kan jeg godt forstå at enkelte menn føler seg truet av dette. siden de ikke har samme muligheter for barn som vi kvinner
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2009 #5 Skrevet 4. mai 2009 Dønn enig med henne. Hvorfor i huleste skal det være helt greit å avle fram tusenvis av farløse unger, pila?
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2009 #7 Skrevet 4. mai 2009 Jeg antar at Monsen engasjerer seg veldig i foreldre som ikke har kontakt med ungene sine, og prøver å tvinge disse til å ha samvær. Eller tvinge enslige forsørgere til å få seg en kjæreste av et annet kjønn slik at ungene ikke skal lide med kun én forelder, som da har kun ett kjønn.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2009 #8 Skrevet 4. mai 2009 Kim Friele ser ut som en demon http://www.dagbladet.no/2009/05/04/nyheter/innenriks/demonstrasjon/fritt_ord/nina_karin_monsen/6053791/ Må hun være så sint hele livet?
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2009 #9 Skrevet 4. mai 2009 Da burde det jo være forbudt med ONS, forbudt med samlivsbrudd, eller tvungen 50/50-deling av ungene uansett.
Gjest -<<- Skrevet 4. mai 2009 #10 Skrevet 4. mai 2009 Hva i alle dager har utseendet til Kim Friele med Nina Karin Monsen-sitater å gjøre?
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2009 #12 Skrevet 4. mai 2009 Barn blir til på alle mulige måter, noen er unnfanget i dyp kjærlighet mellom to mennesker, de aller fleste av oss muligens på ren slump, noen ønsket og noen ikke ønsket, noen i reagensrør og noen i en mørk ekkel kjeller... Uansett forutsetning ser vi ut til å bli voksne mennesker med stort sett de samme behov for kjærlighet og forståelse. Og stort sett går det veldig bra med oss alle sammen! Bare nevner det:)
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2009 #13 Skrevet 4. mai 2009 Det burde ikke være forbudt, men innsatsen burde settes inn mot av færrest mulig blir far-/ morløse fremfor å gjøre det veldig enkelt å være alene forelder. Det bør jo være et overordnet mål at barn vokser opp hos mor og far i trygge gode omgivelser, selv om det ikke alltid lar seg gjøre.
Gjest -<<- Skrevet 4. mai 2009 #14 Skrevet 4. mai 2009 Barn av homofile par vokser heller sjelden opp hos aleneforeldre. Hvorfor burde det være et overordnet mål at barn vokser opp hos mor og far, fremfor mor og mor eller far og far?
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2009 #15 Skrevet 4. mai 2009 Babyer vokser ikke ut av tulipanene man får når man gifter seg. De popper fram ganske uavhening ekteskap.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2009 #16 Skrevet 4. mai 2009 Fordi mor og far, menn og kvinner er skrudd forskjellig sammen, og bidrar med forskjellige kvaliteter som til sammen utgjør en helhet. Men heller hos et kjærlig, trygt homofilt par enn hos i et turbulent heterofilt forhold, eller hos en aleneforelder...
Gjest -<<- Skrevet 4. mai 2009 #17 Skrevet 4. mai 2009 Hvilke kvaliteter da? Hvilken oppdragelsesmessig essensiell kvalitet er det utenkelig at en kvinne kan bidra med som enhver mann kan, eller vice versa? Hvordan vet man at denne helheten er bedre oppvekstmiljø for et barn enn den helheten et likekjønnet par kan utgjøre, når forskning ganske entydig tilsier at barn av homofile er akkurat like veltilpassede og lykkelige som andre barn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå