Gå til innhold

Barnebursdag for treåringen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har så lyst til å ha barnebursdag for henne, fyller tre i sluten av mai (får håpe jeg har født til da hehe). Noen som har tips? Tenkte et selskap på to timer en lørdag formiddag, men lett mat(små pizzasnurrer?) og litt kake, En eller annen artig aktivitet - men de er kanskje litt små? Tenkte la dem fiske etter pose med snop i, den er vel klassisk. Og ellers la dem leke som de vil - de er jo bare 3-4 år alle gjestene.

Noen som kan hjelpe meg? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Vi inviterte 4 gjester med foreldre.

Vi dekorerte huset med masse ballonger og så hadde vi et tema som vi fulgte opp i både invitasjoner, servietter, dekorasjoner osv.

Vi serverte fingermat (vårruller, brusetta, hvitløksbrød, kylligbiter, kjøttboller, dip, hummus, ost, kjeks osv til både voksne og barn). Vi serverte vi vin, mineralvann og juice. Også hadde vi masse frisk frukt.

Som kake hadde vi dekorert en masse muffins med forskjellige motiver på.

Alle barna fikk en gaveboks med såpebobler til å blåse, tegnestifter og tegneblokk, klistermerker, en smartiseske og noe andre småting.

Vi hadde ingen arrangerte leker men barna fant på masse moro og vi voksne hadde det også kjempehyggelig. De siste gjestene dro etter 5, 6 timer, men det er da gode venner av oss. Vi gikk også ut i hagen et par timer og lekte.

Alt ialt en veldig hyggelig fest for både foreldre og barn.

Skrevet

Det hørtes hyggelig ut! Her tenbkte jeg invitere de elsdte i bhg (de som er 3-4 år, da blir de 6 barn med min). Det holder vel he he.... Egentlig også hennes to tremenninger men vi får se.

Smart med litt småting i den boksen, ikke bare snop! Klistremerker er poppis hos den gjengen her vet jeg...og såpebobler er jo alltid stas! Tenkte ikke ha med foreldrene til et par av dem, de er her titt og ofte alene uanett, men noen vil siker tha med mamma eller pappa så da serverer jeg brus og kaffe til dem også tenker jeg.

Åh nå gleder jeg meg - men igjen, håper bare jeg har født og alt er på plass til da...kanskje ta det helga etter bursdagen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...