flypapir Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 Noen som har prøvd det? Jeg har meldt meg på min 1.time førstkommende torsdag, men må innrømme at jeg ikke helt vet hva jeg går til da jeg ha holdt meg til aerobic/step før. Har ikke trent på lenge nå, så gruer meg litt pga det også. Noen som kan fortelle litt kort om hvordan det er? ....og hva har man egentlig på seg?!
ahh...dumme, gamle mamma Skrevet 4. mai 2009 #2 Skrevet 4. mai 2009 Dette sier det meste... http://no.wikipedia.org/wiki/Pilates Har vært effektivt for meg. Har ikke gått ned kilo, men mange cm. Pilates er veldig tungt i begynnelsen før man har lært seg øvelsene, men det tar ikke lang tid før du klarer det. Kjernemuskulaturenblir absolutt styrket.
flypapir Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2009 Takk! Høres ut som jeg må belage meg på noen såre muskler. Dumt spm, men er man alltid barbeint eller kan man bruke sokker?
ahh...dumme, gamle mamma Skrevet 4. mai 2009 #4 Skrevet 4. mai 2009 man får bedre feste på matta om man er barbent, så det er nok best, men sikkert ikke ulovlig å bruke sokker.
flypapir Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. mai 2009 Får vel fjerne neglelakken 3åringen min har påført før timen jeg da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå