Anonym bruker Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 Nå er jeg trøtt nå... Lillemor på drøyt 5 mnd. har de siste ukene spist oftere og oftere om nettene. Nå er det hver 1,5 time. Det føles bare som om jeg blunker før jeg må amme igjen. Blir sliten av sånt. Har begynt med grøt på kvelden, men foreløpig orker hun ikke så mye (ammer først). Tar heller ikke flaske. I tillegg er natten slutt i 05.30-06.00 tiden.. Gjeeeeeeeeeeeesp. Noen kloke hoder der ute som har noen tips til meg? Kan jeg forresten gi to grøtmåltider om dagen, selv om vi ikke er oppe i full porsjon på kvelden ennå?
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2009 #2 Skrevet 4. mai 2009 Er vel ikke normalt å amme så ofte på en 5 mnd gammel baby. Hun trenger iallefall ikke mat så ofte, så det er nok et suttebehov/gammel vane osv... Du prøver å gi henne smokk i stedet?
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2009 #3 Skrevet 4. mai 2009 Normalt, nei vel.. men det er nå engang sånn da. Hun vil ikke ha smokk, har aldri brukt det.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2009 #4 Skrevet 4. mai 2009 Jeg mente ikke noe frekt når jeg sa det ikke var normalt!! Vet godt at langt i fra alle barn følger "normen". Men det jeg mente med det, er at hun ikke trenger mat så ofte..siden hun ikke er nyfødt. Synd hun ikke tar smokk, det tror jeg hadde hjulpet veldig. Ikke noen råd ellers dessverre:/
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2009 #5 Skrevet 4. mai 2009 jøss..har jeg skrevet et innlegg uten å huske det...hehe.. har akkurat samme problemet her..hun er 5.5mnd og spiser like ofte som din... kjenner at hodet mitt sprenger snart....hun tar heller ikke flaske eller smukk..... det er lov å glede seg til hun blir større da el..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå