Anonym bruker Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 I dag kom mensen tilbake!! Gutten min nærmer seg 7mnd og jeg har veldig lyst på to tette!! Mannen min er ikke like gira - men er enig i at vi ikke skal bruke beskyttelse og la ting gå sin gang..... Så nå e det bare å krysse fingrene...:-)
Janusina Skrevet 15. mai 2009 #2 Skrevet 15. mai 2009 Lykke til! Men ikke glem å nye tiden med førstemann max... ) Det går så fort!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå