WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 3-åringen min har vært så flink i det siste med tanke på bleieslutt. Hun bestemte seg for 3 mnd siden at hun ikke skulle ha den på. Javel, tenkte vi, og siden da har hun hatt truse på seg på dagtid, i begynnelsen var bleia på ute i bhg, men den er nå vekk (på 3. uka.) Etter to uker med bæsjeuhell er det også vekk, hun går på do SELV! Vil være i fred, tørker selv, vasker hendene selv, vil klare det på egenhånd. Synes hun er flink jeg! Og såå motivert! Nå i kveld sa hun i fra at hun plutselig måtte tisse etter at hun hadde lagt seg, og sa hun skulle finne truse etterpå (har nattbleie enda). Motivert til nattbleieslutt også tydeligvis, men bleia er ennå tuuuung og våt om morgenen. Jeg lot henne kjenne på en tørr bleie, og sa at "når bleia er sånn her om morgenen, så vet vi at du ikke har tisset om natten, og DA kan vi ha truse på om natten )" Det var hun enig i etter hvert, men syntes nok helst at truse hadde vært å foretrekke i kveld allerede ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå