Carrie1 Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 Er jo selvfølgelig invitert på fest med jobben mens jeg går på nesespray, og vil jo ikke at noen skal få noen mistanke om noe som helst. Vurdere å sitte og nippe til et glass rødvin hele kvelden.:-) Hva tenker dere?
b77h Skrevet 4. mai 2009 #2 Skrevet 4. mai 2009 hadde samme problemet i forrige uke, fest og middag m jobben. Jeg tok et glass hvitvin til maten og lot det vare leeeeenge... da blir det ingen lange blikk og spekulasjoner - og jeg slappet mer av selv, fordi man slipper alle spørsmål som nok ville dukket opp. ved forrige forsøk skulle vi på studietur m jobben midt i spraying, men fikk vite fra sykepleier på Hausken at det ikke var noe problem m noen få glass vin. Så jeg begrenset det veldig. Ta deg et glass rødvin du, og kos deg med det - kan jo bli lenge til neste gang ;-)
Emr82 Termin 15.Juni:) Skrevet 5. mai 2009 #3 Skrevet 5. mai 2009 Jeg snakket med de på st.oloav, så lenge man er på spray er det greit, men når man går over til sprøyte så bør man holde seg unna men selvsagt, ikke ta den helt ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå