CMH Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 Hvis det var det den het ja Gjør den slik at melkeproduksjonen øker i tillegg til at melka drives lettere ut? Og er det bare lege som kan skrive ut en resept på dette, ikke helsesøster? Tenkte å hente den ut i mårra, vi skal uansett på 3 mnd kontroll, så tenkte å prate litt med HS om dette. Vi sliter fortsatt alvorlig med amming, og idag har jeg kun klart å pumpe ut ca 60 ml med melk Dvs under en halv avent flaske.. Lillemor har bare spist av puppen et par ganger idag og det var ikke mer enn 5 minutter max, før det ble full hyling.
Lillepusen-78 Skrevet 4. mai 2009 #2 Skrevet 4. mai 2009 Den i seg selv øker ikke melkeproduksjonen, men det er jo sånn at jo mer som går ut jo mer produseres.... Så på den måten kan den kanskje hjelpe....? Synes ikke du skal tenke på hvor mye/lite du får pumpet ut. Jeg har fullammet gutten min i over 5,5 mnd, men får ut veldig lite når jeg pumper. Om jeg bruker nesesprayen får jeg ut mye mer. Så vidt jeg vet er det bare lege som kan skrive ut resept på den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå