Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om det finnes kurs for å kvitte seg med fobi for å stå og prate foran folk? Jeg har aldri klart det, synes det er helt forferdelig, men nå har jeg tatt på meg oppgaven å være forlover for min beste venninne som skal gifte seg neste sommer, også kom jeg på at jeg må jo holde tale!! Hva skal jeg gjøre????

Videoannonse
Annonse
Gjest -<<-
Skrevet

Finnes absolutt, de har plenty av dem f.eks på universitetet. Men privat vil jeg tro du må ta kontakt med en psykolog e.l som driver med slikt.

Skrevet

Jeg så en reportasje om noe liknende i KK for en stund siden (la merke til det fordi et navn jeg kjente igjen fra organisasjonen jeg jobber i, var med) - hvordan takle å tale offentlig. Aner ikke hvor det var (men sentralt på østlandet i alle fall), men går kanskje å kontakte KK pr mail eller noe for å høre? I fall noen ikke har noen konkrete tips :o)

Skrevet

Må bare si at jeg føler med deg, vet akkurat hvordan det føles!

Hva med NLP, eller hypnose? Litt utradisjonellt men kan jo hende det fungerer:) Bor du i nærheten av Oslo? Tror det ligger et seriøst NLP og Hypnoseseneter på Lørenskog.

Da jeg var forlover for en del år tilbake fikk jeg en valium for å roe nervene før talen, tok bare en halv en da for jeg var redd for å bli litt for susete. Det gikk helt ok, var fortsatt veldig nervør, men jeg besvimte ikke som jeg var sikker på at jeg ville gjøre.

Skrevet

Huff, begynner nesten å grine av å tenke på den talen...

Jeg får sjekke litt rundt. Kanskjesende mail til KK ja:)

Skrevet

Hva er forresten NLP?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...