Anonym bruker Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 Jeg er så glad, jeg skal bli tante:) Søsteren min skal ha baby! måtte bare si til noen!
Summer-girl&Luna-boys Skrevet 4. mai 2009 #2 Skrevet 4. mai 2009 Så gøy!! Det er spesielt å bli tante:-)
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2009 #3 Skrevet 4. mai 2009 Hehe, det er ikke så greit å holde ting hemmelig bestandig, men dette er jo et bra sted å si det. Jeg fikk vite i går at en venninne skal ha baby og hadde store problemer med å ikke fortelle det til mamma etterpå selvom jeg fikk beskjed om å ikke si det til henne, men jeg klarte å holde meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå