Anonym bruker Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 .....om vi skal ha ett barn til. Vi diskuterer att og frem, synes det er så viktig avgjørelse........ Andre som har vært usikker og blitt gravid likevel ? Noen suksesshistorier, please !!
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2009 #2 Skrevet 4. mai 2009 Du angrer aldri på et barn du har fått, men det kan vær du angre på det du ikke fikk...
Summer-girl&Luna-boys Skrevet 4. mai 2009 #3 Skrevet 4. mai 2009 Sett opp en liste med FOR og IMOT For oss er ikke overgangen fra to til tre så stor. Føler det glir i ett uansett, hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå