nøffemamma Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 Noen her som bor og trives på kalbakken i oslo???? vi vurderer å kjøpe der......
<3 aLittleGirlAndAbabyboy <3 Skrevet 4. mai 2009 #2 Skrevet 4. mai 2009 jeg bor på kalbakken. pent sted, rolig, med skoler i nærheten og mange matbutikker, banker, apotek og treningsenter. det eneste de kunne hatt mer av, er barnehager på kalbakken. mange i bydelen, men få på dette området
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå