LilleVildeogMamma Skrevet 4. mai 2009 #1 Skrevet 4. mai 2009 Vi har et ledig rom stående klart til jenta vår, men har ikke tatt det i bruk. Noen andre som flyttet babyen på eget rom rundt denne alderen? Vil gjerne høre deres erfaringer. Hun er ikke nattavvent og jeg lurer på om det beste er å gjøre begge deler i samme sleng, altså nytt rom og puppenekt samtidig eller om vi skal nattavvenne henne først...Hva tror dere?
Litjmora Skrevet 4. mai 2009 #2 Skrevet 4. mai 2009 Vi flyttet Bølla når han var 5mnd, og det gikk kjempefint. Mye bedre søvn på alle Så jeg har bare positivt å si om det(men litt stikk i mammahjertet da ). Jeg tenker at det kanskje kan bli litt mye med nye ting samtidig, nytt rom og puppenekt.. ville nok tatt en ting av gangen, slik at flytting på eget rom ikke blir noe negativt.
ergoen Skrevet 4. mai 2009 #3 Skrevet 4. mai 2009 Hei. storegutt var 7 mnd i går, og har nå bodd på eget rom en måneds tid. Han får fortsatt pupp en gang om natten, i fire fem tiden. Håper han skal slutte av seg selv.. Merket at han ble mer og mer urolig på vart rom, våknet av pappan som snorket, når jeg skulle legge meg..jeg våknet av hvert minste kremt han laget.. nå sover vi alle mye bedre! fin tid å flytte på tror jeg..før de skjønner altfor mye av hva som skjer:)
LilleVildeogMamma Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. mai 2009 Ja, enig med den! Skal forsøke nattavvenning til helga kanskje. Må bare legge en plan først Det nye rommet får vi ta i bruk når vi har kontroll på maten på natta tenker jeg...
LilleVildeogMamma Skrevet 4. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. mai 2009 Evt. flytte henne på eget rom og ta nattavvenning om noen uker,en måneds tid... Kanskje det er det beste...Så får jeg heller vandre litt mellom rommene i begynnelsen.
enita Skrevet 4. mai 2009 #6 Skrevet 4. mai 2009 Anbefaler det på det sterkeste! Alle sammen sover mye bedre, selv om det var litt trist å ikke ha ham der rett ved siden av sengen. Vår lille engel sover lenger, og våkner ikke for pupp før i syv tiden. Når vi lå på samme rom våknet han i fem-halv seks tiden. Jeg angrer faktisk litt på at jeg ikke flytta han over litt før, han var godt og vel 6 1/2 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå